English

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس خبر داد؛

تعطیلی موقت مدارس در صورت بروز اپیدمی و افزایش آمار مبتلایان

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در خصوص مدیریت بیماری آنفلوانزا در هفته جاری وزیر بهداشت برای پاسخگویی در کمیسیون‌های تخصصی حاضر می‌شود.

تعطیلی موقت مدارس در صورت بروز اپیدمی و افزایش آمار مبتلایان

به گزارش خبرگزاری موج، سید کریم حسینی اظهار کرد: در خصوص شیوع بیماری آنفلوانزا و وضعیتی که در حال حاضر کشور با آن مواجه شده است، تذکرهای لازم و طرح سوال از وزیر بهداشت انجام شد.

وی افزود: اقدامات دیگری در این زمینه در حال انجام است که می‌توان به الزام کردن وزارت آموزش و پرورش به تعطیلی موقت مدارس در صورت بروز اپیدمی و افزایش آمار مبتلایان اشاره کرد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: در خصوص مدیریت بیماری آنفلوانزا در هفته جاری وزیر بهداشت برای پاسخگویی در کمیسیون‌های تخصصی حاضر می‌شود.

نماینده مردم اهواز در مجلس افزود: یکی از مواردی که این روزها در خصوص آن به وزیر بهداشت تذکر و از او طرح سوال شده بود، مبحث کمبود دارو در داروخانه‌های کشور است؛ داروهای آنتی‌بیوتیک و ویژه‌تر آنتی‌بیوتیک کودکان بیشتر شامل این کمبود بوده‌اند.

حسینی گفت: محموله واردات دارو به کشور وارد شده و این مطلب مورد مطالبه نمایندگان قرار گرفت؛ علاوه بر درخواست برای تسریع توزیع و عرضه داروهای وارداتی در شهرهای مختلف کشور نیز مدیریت بیماری آنفلوانزا مورد مطالبه نمایندگان مجلس است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه