English

درخواست رئیس جمهور از مجلس شورای اسلامی؛

نمایندگان شرایط ادامه خدمت وزیر صمت را فراهم کنند

رئیس جمهور در پیامی از رئیس و نمایندگان مجلس خواست شرایط ادامه خدمت سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت را فراهم کنند.

نمایندگان شرایط ادامه خدمت وزیر صمت را فراهم کنند

به گزارش خبرگزاری موج، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در پیامی از رئیس و نمایندگان مجلس خواست شرایط ادامه خدمت سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت را فراهم کنند.

متن این پیام که توسط وزیر صمت در صحن علنی مجلس قرائت شد، به شرح ذیل است:

ریاست محترم مجلس شورای اسلامی جناب آقای دکتر قالیباف

نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی ایران

احتراماً،

ضمن تقدیر از همراهی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی با دولت مردمی و تاکید بر و جایگاه و اختیارات مجلس شورای اسلامی تمایل داشتن برای تبیین اقدامات و برنامه های دکتر فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت شخصاً در جلسه شرکت نمایند. لکن به دلیل همزمانی سفر و با هم زمانی سفر با نخست وزیر ارمنستان به تهران و میزبانی اینجانب و اهمیت این سفر در روابط دو جانبه و منطقه‌ای امکان حضور در جمع شما بزرگواران فراهم نشد.

با عنایت به اقدامات مثبت دوره یک ساله و برنامه‌های تحولی پیش‌بینی‌شده وزیر محترم در حوزه‌های مختلف صنعت، معدن و تجارت انتظار دارم، نمایندگان محترم با آرای خویش امکان ادامه خدمت این مدیر پاکدست و پرکار و تحولی را فراهم نمایند. تا ان‌شاءالله با برخورداری از این حمایت و اعتماد و بهره‌گیری از دیدگاه های تخصصی و نقدهای سازنده نمایندگان محترم به ویژه درخواست کنندگان استیضاح با روحیه مضاعف بهبود و ارتقای این وزارتخانه مهم و اثرگذار را پیگیری نمایند.

دوام توفیقات همگان را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه خداوند متعال خواهانم.

سید ابراهیم رئیسی

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه