English

نماینده مردم کرمان در مجلس:

اغتشاشات عقبه جریان مواجهه با اصل نظام اسلامی در منطقه است/نباید به این بهانه اعمال جنایتکارانه اتفاق بیفتد

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت:اگر تا امروز کسی شک داشت اغتشاشات اخیر کار جریان امریکا و منافقین با همکاری جریان های عربی و وهابی در منطقه است، اکنون شکی نیست اغتشاشات عقبه جریان مواجهه با ایران و اصل نظام اسلامی در منطقه است.

اغتشاشات عقبه جریان مواجهه با اصل نظام اسلامی در منطقه است/نباید به این بهانه اعمال جنایتکارانه اتفاق بیفتد

به گزارش خبرگزاری موج،محمدرضا پورابراهیمی،نماینده مردم کرمان و راور در مجلس صبح امروز پنجم آبان ماه در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان با محکوم کردن حادثه تروریستی حرم شاهچراغ شیراز اظهار کرد: تصاویر بسیار دلخراش از شهادت مادر و فرزند خردسال در این حادثه دل هر انسان آزاده ای را می لرزاند و متاثر می کند.

وی با اشاره به پذیرش مسئولیت این جنایت توسط داعشی ها افزود: قطعا ملت ما باید به هوش باشند و اگر تا امروز کسی شک داشت اغتشاشات اخیر کار جریان امریکا و منافقین با همکاری جریان های عربی و وهابی در منطقه است، اکنون شکی نیست اغتشاشات عقبه جریان مواجهه با ایران و اصل نظام اسلامی در منطقه است.

پورابراهیمی تصریح کرد: کسانی که به هر دلیل اعتراضی دارند که می تواند در خیلی از زمینه ها به حق باشد، باید تکلیفش از اغتشاش جدا شود و باید این بهانه را از دشمن گرفت و نباید به بهانه اغتشاش این اعمال جنایتکارانه اتفاق بیفتد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با اشاره به اینکه به همت نیروهای اطلاعاتی و امنیتی ده ها هزار پرونده تروریستی قبل از ورود به کشور خنثی شده، افزود: کسانی که اعتراض دارند باید ببینند آب به آسیاب چه کسی می ریزند و از مطالبات آنان چه سوءاستفاده می شود.

وی اظهار کرد: جنایت داعشی ها را باید در عراق و سوریه بخوانیم. جلوی خانواده فرزند و پدر را سر بریدند و اینها به دنبال ایران بدون امنیت هستند و می خواهند ایران را تجزیه کنند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه همه مسئولان باید اشتباهات و کوتاهی ها را جبران کنند و نباید بهانه ایجاد کنند، گفت: دشمن در بیخ گوش ماست و آمده انتقام 40 ساله را بگیرد زیرا ایران اسلامی با اقتدار جلو می رود.

وی با اشاره به اینکه امریکایی ها یک روزی در ایران حق توحش می گرفتند، افزود: امروز ایران در عرصه پزشکی جزو رتبه های برتر دنیاست و امیدواریم این اتفاقات برای همه ما درس باشد و اجازه ندهیم دشمن سوءاستفاده کند که آنها به جز نابودی ایران، انقلاب و اسلام به هیچی فکر نمی کنند؛ چرا برخی از افراد جنایت های امریکا و استکبار را نمی بینند؟

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه