English

نماینده مردم اهواز در مجلس:

نباید از کنار کسانی که خلاف جهت حرکت می کنند به راحتی گذشت

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: عمده مصاحبه‌ها و شایعه‌پراکنی‌ها از سوی چهره‌های شناخته شده جامعه صورت می‌گیرد. اینها اغلب سیاسیونی هستند که در برهه‌ای دچار مرگ سیاسی شده اند.

نباید از کنار کسانی که خلاف جهت حرکت می کنند به راحتی گذشت

به گزارش خبرگزاری موج، سید کریم حسینی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در رابطه با اهمیت لزوم تعیین مجازات برای دروغ‌ و شایعه پراکنی در فضای مجازی و همچنین مدیریت این فضا، اظهار کرد: در مجلس و دولت بحث مدیریت فضای مجازی به لحاظ تربیتی و امنیتی مطرح شده و هدف این است که نباید اخبار دروغ  به امنیت کشور آسیب برساند.

وی با بیان اینکه هر لایحه‌ای از سوی دولت مطرح شود قابل بررسی است، افزود: در کشور قانونی وجود دارد که  هر کس اخبار دروغ منتشر وشایعه پراکنی کند مدعی العموم می‌توانند علیه آن‌ها شکایتی را مطرح کند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: قانون برای برخورد با اخباری که فضای مجازی ملتهب می‌کند داریم اما در قانون ما ولنگاری وجود دارد دلیل این است که ما  از ابزار قانونی و قوانین موجود بهره‌ نمی‌بریم.

حسینی با تاکید بر اینکه عمده مصاحبه‌ها و شایعه‌پراکنی‌ها از سوی چهره‌های شناخته شده جامعه صورت می‌گیرد، بیان کرد: اینها اغلب سیاسیونی هستند که در برهه‌ای دچار مرگ سیاسی شده و با سواستفاده از این شرایط در صدد ادامه حیات خود هستند.

وی افزود: مطالب منتشر شده توسط این قبیل افراد بر خلاف منافع ملی و با نظر جامعه در مورد وقایع موجود تفاوت دارد.

حسینی  با بیان اینکه در وقایع اخیر ما دیدیم چگونه اظهارات این افراد به منافع ملی و خدمات عمومی آسیب وارد کرد، عنوان کرد: اینکه فردی برای اینکه عده‌ای به آن به به و چه‌چه بگویند مطالبی را به دروغ مطرح و ساز مخالف بزند و خلاف موج حرکت کند نباید به راحتی از کنار آن گذشت و برای مجازات آن باید از ظرفیت قانون استفاده کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه