English

شورای نگهبان:

بیانات هوشمندانه رهبر انقلاب باردیگر نقشه‌های دشمنان را برملا کرد

شورای نگهبان در بیانیه ای عنوان کرد: بیانات دقیق، عمیق و هوشمندانه رهبر معظم انقلاب در خصوص حوادث اخیر بار دیگر نقشه‌های دشمنان را برملا و صحنه فتنه‌انگیزی آنها در کشور را روشن کرد.

بیانات هوشمندانه رهبر انقلاب باردیگر نقشه‌های دشمنان را برملا کرد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از شورای نگهبان، شورای نگهبان در بیانیه‌ای تاکید کرد: بیانات دقیق، عمیق و هوشمندانه رهبر معظم انقلاب در خصوص حوادث اخیر بار دیگر نقشه‌های دشمنان را برملا و صحنه فتنه‌انگیزی آنها در کشور را روشن کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بیانات دقیق، عمیق و هوشمندانه رهبر معظم انقلاب در خصوص حوادث اخیر بار دیگر نقشه‌های دشمنان را برملا و صحنه فتنه‌انگیزی آنها در کشور را روشن کرد.

ملت شریف ایران و مسؤولان کشور، با سرلوحه قرار دادن بیانات آگاهی‌بخش معظم له که چراغ راه حرکت همگان در حوادث مختلف است، راه را بر فریبکاری دشمنان داخلی و خارجی مسدود خواهند کرد. در این میان نقش خواص، برجسته‌تر بوده و لازم است ضمن توجه کامل به وظایف خود، رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را تبیین کرده و در راستای تحقق آنها اقدامات عملی را در دستور کار قرار دهند.

شورای نگهبان ضمن تقدیر و حمایت قاطعانه از سخنان داهیانه مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای «مدظله العالی» و شکرگزاری به درگاه الهی برای نعمت وجود معظم له، از درگاه خداوند متعال، طول عمر بابرکت و توفیقات روزافزون ایشان را مسالت می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه