English

نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرگزاری موج:

خواب آشفته بیگانگان تعبیر نخواهد شد/ ایجاد اغتشاش به ضرر کشور است

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: ناامنی و ایجاد اغتشاش به ضرر کشور است و در هر زمان و توسط هرکسی که اتفاق بیفتد محکوم است.

خواب آشفته بیگانگان تعبیر نخواهد شد/ ایجاد اغتشاش به ضرر کشور است

الهویردی دهقانی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، درباره دغدغه رهبر انقلاب مبنی بر تکیه بر نوع گفتمان و روابط اجتماعی دوران دفاع‌مقدس برای مقابله با انواع آسیب‌ها و شکاف‌های اقتصادی و اجتماعی، گفت: تقابل بین ما و کشورهای متخاصم تمام شدنی نیست. آنها کشورهای سلطه‌گری هستند که می‌خواهند بر کشورهایی مثل ما از همه جهات سیاسی، اقتصادی و صنعتی سلطه داشته باشند. اما تفاهم و همبستگی اجتماعی و ملی در کشور ما از دیرباز بوده و بعد از انقلاب هم رشد بسیار فزاینده‌ای پیدا کرده است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: ما فرهنگ، دین و مذهب و مولفه‌های همبستگی ملی و دینی بسیار مستحکمی داریم که تا به حال باعث شده مردممان منسجم و متحد و با ازخودگذشتگی مثال زدنی در بزنگاه‌ها حاضر شوند. در همین روزهای اخیر هم دیدیم که مردم چطور پای کار آمدند و اگر لازم باشد محکم‌تر از این هم خواهند آمد. ناامنی و ایجاد اغتشاش به ضرر کشور است و در هر زمان و توسط هرکسی که اتفاق بیفتد محکوم است. مردم هیچ وقت نظام و رهبرشان را تنها نمی‌گذارند و خواب‌های آشفته بیگانگان تعبیر نخواهد شد. فقط ممکن است عرصه این تقابل و رویارویی جابجا شود.

دهقانی یادآور شد: در بعضی صحنه ها دشمن دست به حمله آشکار و فیزیکی می زند که کاملا مشخص است. البته در همه صحنه‌ها از جمله فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و صنعتی این تقابل وجود دارد. اما در برهه‌ای زمین درگیری‌ها در یک نقطه پررنگتر می‌شود. وقتی به تاریخ مراجعه می‌کنیم می‌بینیم دشمن در بسیاری از صحنه ها شکست خورده اما معنایش این نیست که از نظر اقتصادی با ما مشکلی ندارند. چون می‌بینیم که آنها ما را مورد تحریم‌های اقتصادی هم قرار داده‌اند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری به درستی خاطرنشان کردند که مردم بیش از پیش به حبل‌المتین وحدت ملی و اسلامی چنگ بزنند و در همه عرصه ها دست به مجاهدت بزنند افزود: به ویژه در حوزه اقتصادی لازم است تا قدم‌های اساسی برای توسعه کشور، اشتغال‌آفرینی، ایجاد ارزش افزوده و معیشت مردم برداشته شود. هر عرصه‌ای لوازم کار و ابزار مخصوص خود را می‌طلبد که باید مورد توجه قرار بگیرد. حضرت آقا امسال را سال دانش بنیان، اشتغال و کارآفرینی نام‌گذاری کردند که نکات بسیار مهمی در این نام‌گذاری وجود دارد. برای مثال ما باید حتما از بهترین دانش‌های روز برای افزایش بهره‌وری و تولید استفاده کنیم. بر این اساس حتما باید برای ایجاد اشتغال و حل مشکلات معیشتی مردم و جوانان به شرکت‌های دانش بنیان و نیروی انسانی متخصص توجه شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه