English

سخنگوی دولت:

پرداخت علی الحساب به معلمان در طرح رتبه بندی

سخنگوی دولت گفت: در هفته دولت طرحهایی که در سطح وزرا رئیس جمهور معاون اول افتتاح خواهند شد بیش از 1700طرح خواهد بود.

پرداخت علی الحساب به معلمان در طرح رتبه بندی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در نشست خبری خود با اصحاب رسانه با اشاره به هفته دولت گفت: دولتمردان در قالب نشست های خبری گزارش عملکرد خود را ارائه داده‌اند و بقیه بخش‌ها هم گزارش عملکرد خواهند داد.

وی افزود: ستاد بزرگداشت هفته دولت تشکیل شده و ستادهای متناظر هم در تمام بخش‌های دولت و استان‌ها تشکیل شده است.

بهادری جهرمی گفت: شعار هفته دولت امسال با توجه به اولویت های عملکردی و گفتمان دولت سیزدهم "دولت مردم" انتخاب شده است و برای هر روز نام هایی انتخاب شده است.

در هفته دولت طرحهایی که در سطح وزرا رئیس جمهور معاون اول افتتاح خواهند شد بیش از 1700طرح خواهد بود که ارزش ریالی آنها 90هزار میلیارد تومان و ارزش ارزی آن 1600میلیون یورو خواهد بود که موجب اشتغال بیش از 43هزار نفر در سطح کشور خواهد شد

سخنگوی دولت در مورد سرنوشت رتبه بندی معلمان گفت: خبر خوش آن که بعد از 10سال از بلاتکلیفی موضوع رتبه بندی معلمان پیش از یکسالگی دولت سیزدهم این وعده رئیس جمهور اجرا شد. 

بهادری جهرمی ادامه داد: رتبه بندی معلمان اجرایی شده و سازمان برنامه و بودجه به عنوان علی الحساب در اختیار قرار داده است تا برای معلمان بصورت علی الحساب در پایین‌ترین سطح رتبه بندی پرداخت شود تا بعد اتمام مراحل رتبه بندی بصورت کامل پرداخت انجام شود.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه