English

سید حسین نقوی حسینی در گفتگو با خبرگزاری موج:

نسل جدیدی از جوانان وارد عرصه مدیریت کشور شده است

یک فعال سیاسی اصولگرا، گفت: مدعیان پدرسالاری در کشور باید قدری تحمل کنند و اگر از آنها برای حضور در دولت دعوت نمی شوند، صبور باشند تا نسل جدید سوار کار شده و امور را پیش ببرد.

 نسل جدیدی از جوانان وارد عرصه مدیریت کشور شده است

سید حسین نقوی حسینی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، با بیان اینکه حوزه اقتصاد پاشنه آشیل دولت سیزدهم محسوب می شود، گفت: این دولت، وارث یک شرایط اقتصادی است به گونه ای که فشار و تحریم های دشمن در اوج و حد اعلای خود قرار دارد، حتی بعد از خروج آمریکا از برجام ، تحریم هایی اعمال شد که در تحریم های سازمان ملل متحد در قبل از برجام نیز وجود نداشت و این به آن معنا است که کشور، همه جانبه مورد فشار و تحریم قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در هشت سال گذشته با یک دولتی مواجه بودیم که برنامه اقتصادی نداشت و همه امید آن به برجام بود، افزود: دولت یازدهم و دوازدهم، برنامه اقتصادی داخلی نداشت و به همین جهت در دولت دوازدهم، شاهد بحران های اقتصادی حاصل از این نگاه بودیم.

نقوی حسینی تاکید کرد: در کنار همه مشکلات مذکور، شاهد فساد اقتصادی، اختلاس، بی اعتمادی مردم به دولت و بی اعتمادی سرمایه گذاران بودیم که شرایط اقتصادی نامناسبی را رقم زد.

این فعال سیاسی، با تاکید بر اینکه دولت سیزدهم با شرایط بدی که در حوزه اقتصاد ایجاد شد، روی کار آمد، افزود: با این وجود، دولت فعلی، یک نوع واقع گرایی و پرداختن به ظرفیت های داخلی را در دستور کار خود قرار داد.

وی قطع اتصال شرایط اقتصادی به برجام را مهمترین اقدام رئیس جمهور دانست و گفت: برجام تنها گوشه ای از فعالیت های دیپلماتیک کابینه سیزدهم قرار گرفت و در داخل نیز یک فعالیت اقتصادی، شروع شد و اکنون رئیس جمهور، بدون آنکه تحت تاثیر مسایل پوپولیستی قرار گیرد، به پیشبرد امور می پردازد.

نقوی حسینی یادآور شد: بدون شک حل همه این مشکلات با گذشت هشت الی نه ماه، رفع نخواهد شد، آن هم در فضای تورمی و گرانی حاصل از بی برنامه‌گی در هشت سال گذشته، نباید توقع داشت که در این مدت کم، همه مشکلات حل شود.

این فعال سیاسی اصولگرا، تصریح کرد: درحال حاضر، سه قوه با یکدیگر هماهنگ بوده و کار شبانه روزی می کنند و نسل جدید از مدیران، وارد عرصه مدیریت شده اند، به نظر می رسد مدعیان پدرسالاری در کشور باید قدری تحمل کنند و اگر از آنها برای در دولت دعوت نمی شوند، صبور باشند تا نسل جدید سوار کار شده و امور را پیش ببرد.

وی ضمن اظهار امیدواری نسبت به تحولات مثبت در آینده کشور، گفت: بدون شک حوزه اقتصادی روی ریل واقعی خود حرکت خواهد کرد و در این زمینه باید به دولت کمک کرد تا این مهم محقق شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه