English

حسینعلی امیری:

آمریکایی‌ ها خودشان را نسبت به دنیا بی‌اعتماد کردند

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: آمریکایی‌ ها خودشان را نسبت به دنیا بی‌اعتماد کردند و اگر می‌بینید که لحن کشورهای استکباری تغییر کرده و به ما نزدیک می‌شوند نتیجه صبر راهبردی نظام جمهوری اسلامی ایران و برجام است

آمریکایی‌ ها خودشان را نسبت به دنیا بی‌اعتماد کردند

به گزارش خبرگزاری موج، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور در شورای ساماندهی مبادلات مرزی و کارگروه توسعه صادرات خراسان جنوبی اظهار کرد: برجام یکی از مهمترین دستاوردهای دولت تدبیر و امید بوده است و خروج یک طرفه کشور آمریکا هیچ ارزشی از برجام کاسته نشده است.

وی با اشاره به این‌که «آمریکایی‌ ها خودشان را نسبت به دنیا بی‌اعتماد کردند» افزود: زمان با ایران هراس می‌گفتند که ایران اهل صلح نیست و به دنبال بمب هسته‌ای هستند. اگر می‌بینید که لحن کشورهای استکباری تغییر کرده و به ما نزدیک می‌شوند نتیجه صبر راهبردی نظام جمهوری اسلامی ایران و برجام است، اگر بخواهیم آثار برجام را نادیده بگیریم، جفا در حق رهبری، رئیس جمهور، تیم مذاکره کننده و مردم است.

*حضور با اقتدار در دنیا بخاطر صبر راهبردی ایران است

وی با تاکید بر این‌که «اگر امروزه با اقتدار در دنیا حضور داریم فقط بخاطر صبر راهبردی و برجام است»، گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران اکنون دارای جایگاه ویژه است و کشورهای زیادی متقاضی مراودات تجاری، سیاسی و اقتصادی با ایران هستند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور ادامه داد: با درایت رئیس جمهور و راهنمایی‌های مقام معظم رهبری دست کشورهای استکباری خالی شده است و آن‌ها را خلع سلاح کردیم.

*ایران با تنگناهای اقتصادی روبه رو است

وی در عین حال با بیان این‌که «ایران با تنگناهای اقتصادی روبه رو است»، گفت: در هفته گذشته خراسان شمالی، کرمانشاه و آذربایجان غربی طرح‌های بزرگ اقتصادی افتتاح شد و این نشان دهنده همت دولت و مدیران کشور برای از بین بردن آثار تحریم است. همراهی مردم، دولت و قوه قضاییه توانست ثبات اقتصادی خوبی در کشور ایجاد کند و به زودی شرایط اقتصادی نسبت به گذشته بهبود خواهد یافت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه