English

محمود عباس زاده مشکینی در گفتگو با خبرگزاری موج:

غربی ها به دنبال حفظ ساختار تحریم ها هستند/ ایران زیر بار خواسته‌های نامعقول غربی ها نخواهد رفت

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: غربی ها به ویژه آمریکایی ها سابقه خودشان را نشان داده اند و در اجرای تعهدات خودشان بد عهدی کرده اند.

غربی ها به دنبال حفظ ساختار تحریم ها هستند/ ایران زیر بار خواسته‌های نامعقول غربی ها نخواهد رفت

محمود عباس زاده مشکینی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، درباره آخرین وضعیت مذاکرات ایران و طرف های غربی در راستای احیای توافق وین ، گفت: ایران از ابتدا بر این امر تاکید داشته که یکی از موضوعاتی که در روند مذاکرات دنبال می کند، رفع همه تحریم ها است.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه غربی ها به دنبال حفظ ساختار تحریم ها هستند و این برای ما پذیرفته شده نیست، ادامه داد: با توجه به اینکه در مذاکرات وین، ایران دست برتر را دارد لذا قطعا زیر بار خواسته‌های نامعقول غربی ها نخواهد رفت.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، با تاکید بر اینکه ایران در چارچوب قانون سازمان بین المللی انرژی اتمی به فعالیت های خود ادامه می دهد، یادآور شد: ایران همواره بر این امر تاکید دارد که هرگونه نظارتی که لازم باشد را می پذیرد اما بدون شک، فراتر از آنها را نخواهد پذیرفت و بر این اصل پایبند است.

عباس زاده مشکینی تاکید کرد: اینکه غربی ها چند ماه، برخی تحریم ها را بردارند و دوباره به بهانه های واهی آنها را بازگرداند و ساختارها را حفظ کنند، مورد قبول ما نخواهد بود و در همین راستا لازم است در این مسیر گام های شناخته شده ای را برداریم تا بتوانیم به هدف مدنظر خود دست یابیم.

وی ادامه داد: غربی ها به ویژه آمریکایی ها سابقه خودشان را نشان داده اند و در اجرای تعهدات خودشان بد عهدی کرده اند، دست غربی ها برای ملت ایران رو شده است و از یک سوراخ چند بار گزیده نمی شویم.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: تمام فعالیتهای اتمی ایران در چارچوب قانون و صلح آمیز است و آنها هم باید تحریم ها را بردارند، این خواسته اصلی ایران در مذاکرات است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه