English

ابراهیم عزیزی در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری موج:

دوران یاوه گویی‌های آمریکا گذشته است/ آمریکایی‌ها در مذاکرات برجام باید شروط ایران را به طور کامل بپذیرند

نایب رئیس کمیسیون امنیت و سیاست خارجی در مجلس، لغو تحریم‌ها، راستی‌آزمایی و تضمین برای جلوگیری بدعهدی‌های احتمالی آمریکا را سه مولفه مهم در جریان مذاکرات دانست.

دوران یاوه گویی‌های آمریکا گذشته است/ آمریکایی‌ها در مذاکرات برجام باید شروط ایران را به طور کامل بپذیرند

ابراهیم عزیزی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، با بیان اینکه ایران در مذاکرات هسته‌ای یک چارچوب کاملا روشن، مشخص و شفافی دارد، گفت: لغو تحریم‌‌ها، راستی‌آزمایی و تضمین برای جلوگیری بدعهدی‌های احتمالی آمریکا، سه مولفه‌ای است که این کشور باید در مذاکرات به آن توجه داشته باشد.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه هیچ پیش شرطی از سوی آمریکا برای ایران پذیرفته شده نیست، تاکید کرد: این چارچوب کاملا روشن است و آمریکایی‌ها نباید هیچ پیش شرطی برای ادامه مذاکرات داشته باشند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، با تاکید بر اینکه آمریکایی‌ها در موقعیتی نیستند که شرط یا پیش شرطی برای ایران بگذارند، تصریح کرد: این کشور باید بداند بلکه در شرایطی قرار دارند که باید شروط ایران را به طور کامل پذیرفته و اجرا کنند چراکه دوران یاوه‌گویی‌های آمریکا گذشته است.

بیشتر بخوانید:

احتمال مذاکره با آمریکا در صورت لغو تحریم‌ها

نایب رئیس کمیسیون امنیت و سیاست خارجی در مجلس، گفت: آمریکایی‌ها نباید بیش از این دست و پا بزنند؛ آنها باید خودشان را با واقعیت‌ها تطبیق داده و بپذیرند که امروز، روزی است که ملت‌های بزرگ و آزادی بخش مانند ایران برای ابرقدرت‌های پوشالی مانند آمریکا شرط می‌گذارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه