English

علیرضابیگی در گفتگو با خبرگزاری موج:

لزوم ورود سریع‌تر قوه قضاییه به اتهام جدید حسین فریدون/ حسین فریدون حلقه واسط بسیاری از موضوعات بوده است

نماینده مردم تبریز در مجلس، بر ضرورت ورود قوه قضاییه به اتهام جدید حسین فریدون و اطلاع رسانی سریع آن به مردم تاکید کرد.

لزوم ورود سریع‌تر قوه قضاییه به اتهام جدید حسین فریدون/ حسین فریدون حلقه واسط بسیاری از موضوعات بوده است

احمد علیرضابیگی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، با اشاره به اظهارات نماینده دادستان درباره ارتباط مدیران کروز با حسین فریدون و دریافت رشوه از سوی وی، گفت: با توجه به اهمیت موضوع، سخنگوی قوه قضاییه نیز عنوان کرد که دستگاه قضایی هنوز برای حسین فریدون قرار مجرمیت جدیدی صادر نکرده و پرونده نیز در حال تکمیل است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو درمجلس شورای اسلامی، ادامه داد: طبیعی است این انتظار از قوه قضاییه می‌رود که در زمینه فساد به ویژه برخورد با با دانه درشت‌ها با قاطعیت ورود پیدا کند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، ادامه داد: زمانی که جعل مدرک تحصیلی فردی در پارلمان بررسی می‌شود، نشان از حساسیت موضوع دارد، از سویی دیگر حسین فریدون حلقه واسط بسیاری از موضوعات بوده است و حرف وی تاحدی اجرایی می‌شده که می‌توانست رئیس بانک را تعیین کند.

وی تاکید کرد: انجام دستورات حسین فریدون، به اعتبار ظرفیت شخصی خود نبوده است بلکه به عنوان برادر رئیس جمهور بوده که این‌ها از آن مواردی است که باید برای مردم تبیین و روشن شود.

حسین فریدون

علیرضابیگی با تاکید بر اینکه نوع برخورد قوه قضاییه باید برای مسئولان عبرت‌آمیز باشد، گفت: قوه قضاییه باید به گونه‌ای برخورد کند که اگر فردی مسئولیت‌های مختلف در جمهوری اسلامی را می‌پذیرد بداند که اگر دست از پا خطا کند مورد مواخذه و بازخواست قرار خواهد گرفت.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس، یادآور شد: برخورد قاطعانه دستگاه قضایی با متخلفان، تنها مربوط به شخص آقای فریدون نیست بلکه موضوع آن است که قوه قضاییه باید دارای یک اقتدار و صلابتی باشد تا به این موارد رسیدگی کرده و مبارزه با فساد را با جدیت و رسیدن به نتیجه نهایی دنبال کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه