English

نماینده مردم ورامین در گفتگو با خبرگزاری موج:

احتمال مذاکره با آمریکا در صورت لغو تحریم‌ها/ تعیین پیش‌شرط برای آزادی زندانیان آمریکایی‌ نوعی باج‌خواهی است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس، گفت: اگر آمریکا تحریم‌ها را لغو کرده و صادقانه جلو بیاید، طبق اعلام رئیس جمهور، ممکن است در موارد خاص با آنها مذاکره کنیم.

احتمال مذاکره با آمریکا در صورت لغو تحریم‌ها/ تعیین پیش‌شرط برای آزادی زندانیان آمریکایی‌ نوعی باج‌خواهی است

حسین نوش آبادی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، درباره اظهارات مسئول هیات آمریکایی در مذاکرات وین و تعیین پیش‌شرط آزادی زندانیان آمریکایی در ایران برای بازگشت به برجام ، گفت: آمریکایی‌ها قبل از باج‌خواهی، باید پاسخگوی خسارت‌های خروج از برجام باشند.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: آمریکایی‌ها با کمال وقاحت، به جای آنکه نسبت به خروج از برجام و بی‌توجهی به یک پیمان‌نامه بین‌المللی عذرخواهی کنند، مدعی تعیین پیش‌شرط هستند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، با بیان اینکه پیش‌شرط آمریکایی‌ها نوعی باج‌خواهی است، تاکید کرد: نباید ایران زیربار این فشارها برود و باید برخی مسائل از جمله موضوعات حقوقی، در چارچوب دیگر دنبال شود.

وی ادامه داد: درحال حاضر بحث بر سر رفع تحریم‌ها و توافق پیرامون موضوعات چند جانبه دیگر است، لذا اظهارنظر آمریکایی‌ها درباره آزادی زندانیان خود در ایران، باعث پیچیده کردن مذاکرات می‌شود.

نماینده مردم ورامین در مجلس، با اشاره به اعلام موضع رسمی ایران در ارتباط با آمریکا، افزود: اگر آمریکا تحریم‌ها را لغو کرده و صادقانه جلو بیاید طبق اعلام رئیس جمهور، ممکن است در موارد خاص با آنها مذاکره کنیم، لذا اگر آمریکایی‌ها حسن نیت دارند باید برای به سرانجام رسیدن این مسایل کمک کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس شورای اسلامی، گفت: بحث آزادی زندانیان و مسایل دیگر باید در پروتکل‌های خود و به صورت مجزا و مستقل دنبال شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    امریکایی هاوفرانسوی ها سران جنایتکار سازمان منافقین ومسعود ومریم رجوی را که در فرانسه راست راست می چرند وفرانسه واسرائیل این جانیان را برای جنایت در داخل ایران اموزش وپرورش ونگه داری می کنند را تحویل ما دهند تا ما هم درمقابل زندانیان امریکایی را ازاد کنیم.

  • ناشناس

    امریکایی ها مسعود و مریم رجوی رو تحویل بدن، زندانی های چولمنشون رو بگیرن

  • احمدظاهری

    چرا همه چیز را بر سر ایرانی ها خراب می کنند چرا بدعهدی و عهدشکنی را به ایرانی ها ربط می دهند. آیا غرب و رئیس آنها آمریکا برجام را با یک امضاء باطل نکرد؟ حالا شما ببینید اگر ایران اینکار را کرده بود چی میشد حتما از حمله اتمی آمریکا گرفته تا هرچه دلشون میخواست بر سر ایران می آوردن ، واقعا دنیا بکدام سمت میرود آمریکا چهره نژاد پرستی و جهانخواری خودش را برای همه رو کرده واقعا خجالت بکشند اگر ذره ای وجدان دارند بخودشان نگاه کنند

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه