English

تاکید امیر آشتیانی بر تقویت روابط ایران و آذربایجان در حوزه‌های دفاعی و امنیتی

وزیر دفاع جمهوری آذربایجان با امیر محمد رضا آشتیانی وزیر دفاع کشورمان دیدار و پیرامون مسائل مهم دو کشور و منطقه گفتگو و تبادل نظر کردند.

تاکید امیر آشتیانی بر تقویت روابط ایران و آذربایجان در حوزه‌های دفاعی و امنیتی

به گزارش خبرگزاری موج، سپهبد «ذاکر حسن‌اف» وزیر دفاع جمهوری آذربایجان با امیر محمد رضا آشتیانی وزیر دفاع کشورمان دیدار و پیرامون مسائل مهم دو کشور و منطقه گفتگو و تبادل نظر کردند.

امیر آشتیانی در این دیدار با تاکید بر تقویت روابط دو کشور در حوزه‌های دفاعی و امنیتی، گفت: با توجه به اشتراکات تاریخی و فرهنگی میان دو ملت، لازم است روابط ایران و آذربایجان نسبت به گذشته در حوزه‌های مختلف توسعه یابد.

وی با بیان اینکه توسعه و تعمیق همکاری‌های مشترک دفاعی و امنیتی بین ایران و آذربایجان بسیار حائز اهمیت است، تصریح کرد: دو کشور با توجه با موقعیت و ویژگی‌های خاص ژئوپلیتیکی، ظرفیت و قابلیت‌های فراوانی را در گسترش روابط همه جانبه دارند.

سپهبد ذاکر حسن‌اف وزیر دفاع جمهوری آذربایجان نیز در این دیدار طی سخنانی از حمایت رهبر معظم انقلاب اسلامی و دولت جمهوری اسلامی ایران از تمامیت ارضی جمهوری آذربایجان تشکر و قدردانی کرد و اظهار داشت: قدرت و توانمندی‌های نظامی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مایه مباهات است.

وی با ابراز خرسندی از پیشرفت‌های صنعت دفاعی جمهوری اسلامی ایران، بر گسترش روابط دوجانبه میان ۲ کشور تأکید نمود و از وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران جهت سفر به باکو دعوت به عمل آورد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه