English

رضایی در دیدار با رئیس کمیته بین‌الملل مجلس روسیه:

ایران و فدراسیون روسیه همکاری‌های موفقی در زمینه تامین امنیت منطقه داشته‌اند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ایران و فدراسیون روسیه طی سالیان اخیر همکاری‌های موفقی در زمینه تامین امنیت منطقه و مبارزه با تروریسم به خصوص در سوریه داشته‌اند.

ایران و فدراسیون روسیه همکاری‌های موفقی در زمینه تامین امنیت منطقه داشته‌اند

به گزارش خبرگزاری موج، ابراهیم رضایی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در دیدار با لئونید اسلوتسکی، رئیس کمیته امور بین‌الملل مجلس دومای روسیه با اشاره به سابقه موفق همکاری‌های تهران و مسکو، گفت: جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه طی سالیان اخیر همکاری‌های موفقی در زمینه تأمین امنیت منطقه و مبارزه با تروریسم به خصوص در سوریه داشته‌اند.

وی افزود: باید الگوی موفق همکاری‌های دو کشور به سایر حوزه‌ها از جمله حوزه اقتصادی تعمیم یابد تا منافع هر دو کشور تأمین شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بر گسترش تعاملات فی‌مابین در موضوعات مختلف تاکید کرد و اظهار داشت: سطح فعلی مبادلات تجاری میان ایران و روسیه رضایت‌بخش نیست و نیاز به بازنگری دارد.

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و روسیه با اشاره به ظرفیت‌های عظیم محصولات کشاورزی ایران، تصریح کرد: لازم است زیرساخت‌های لازم برای صادرات محصولات ایران به روسیه به ویژه در حوزه حمل و نقل دریایی فراهم شود.

رضایی در این دیدار که حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه و کاظم جلالی، سفیر ایران در روسیه نیز حضور داشتند، ضمن تقدیم دعوتنامه رسمی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به رئیس کمیته روابط خارجی مجلس دومای روسیه، از وی برای سفر به تهران دعوت کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه