English

امیر صباحی‌ فرد:

باید با هوشیاری و دقت بیشتر آسمان کشور را رصد کنیم

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: باید با هوشیاری و دقت بیشتر آسمان کشور را رصد کنیم و بدانیم که کوچک‌ترین غفلت، خسارات جبران‌ناپذیری به دنبال دارد.

باید با هوشیاری و دقت بیشتر آسمان کشور را رصد کنیم

به گزارش خبرگزاری موج، امیر سرتیپ صباحی‌ فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در جمع دانشجویان دوره ۳۲ دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش، ضمن اشاره به رزمایش‌های موفق این نیرو در سال جاری گفت: رزمایش‌های ما دیدگان دشمن را متحیر کرده است و همان طور که مکرر گفته ایم امروز به لطف الهی و همت کارکنان این نیرو ما قدرت مطلق پدافند در منطقه هستیم.

وی افزود: امروزه تجهیزات ما بر لبه فناوری روز دنیاست. دشمنان ما نیز این موضوع را به خوبی دریافته اند و همواره پیشرفت‌های ما را رصد می‌کنند.

امیر سرتیپ صباحی فرد، به قدرت بازدارندگی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران اشاره و تصریح کرد: امروز اقتدار نیروی پدافند هوایی موجب شده است دشمن با وجود بهره مندی از بهترین هواپیما‌ها و تجهیزات جرات نکند به مرز‌های کشورمان گوشه چشمی داشته باشد.

وی افزود: امروز وظایف نیروی پدافند هوایی در مقایسه با هشت سال دفاع مقدس بسیار با اهمیت‌تر است. چرا که در دفاع مقدس ما در وضعیت جنگی بودیم و احتمال حمله را هر لحظه انتظار داشتیم. اما هم اکنون که در زمان صلح هستیم بایستی با هوشیاری و دقت بیشتر آسمان کشور را ۲۴ ساعته و در ۳۶۰ درجه رصد کنیم و توجه داشته باشیم که در حوزه پدافندی کوچک‌ترین غفلت، خساراتی جبران ناپذیر به دنبال دارد.

در ادامه امیر سرتیپ ولی‌وند زمانی، فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش به ایستادگی و مقاومت و پایمردی غیور مردان نیروی پدافند هوایی ارتش اشاره کرد و گفت: پدافند هوایی نیرویی است که کارکنان آن از ضریب هوشی بالایی برخوردارند، چرا که چیزی به اسم آتش بس در این نیرو نداریم و هر لحظه حتی در زمان صلح نیز امکان تجاوز دشمن وجود دارد و این ماموریت بسیار دشوار و سختی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی