English

امیر سرتیپ آشتیانی خبر داد؛

آمادگی وزارت دفاع برای همکاری با بخش‌­های دولتی و خصوصی

وزیر دفاع از آمادگی این وزارتخانه برای همکاری با بخش‌­های دولتی و خصوصی خبر داد.

 آمادگی وزارت دفاع برای همکاری با بخش‌­های دولتی و خصوصی

به گزارش خبرگزاری موج، نشست مشترک اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و رؤسای سازمان­‌های عقیدتی سیاسی، حفاظت اطلاعات و همچنین مدیران عامل سازمان‌­های وزارت دفاع در ستاد وزارت دفاع برگزار شد.

امیر سرتیپ آشتیانی در این نشست با تأکید بر انتقال تجارب صنعت دفاعی به حوزه­های غیر نظامی در راستای کمک به توسعه اقتصادی کشور گفت: طی این سال­‌ها وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با استفاده از سرریز دانش و فناوری ­های دفاعی به بخش‌­های غیر نظامی؛ و بویژه بخش خصوصی کمک­‌های شایانی را به توسعه صنعت کشور همانند صنایع هوایی، دریایی، خودروسازی، خواهد کرد.

وی در این زمینه افزود: بستر‌های موجود در وزارت دفاع اعم صنعت و و فن آوری امکان حمایت از تولید اقلام و محصولاتی که نیاز اساسی مردم است را فراهم می‌کند و در این زمینه آماده همکاری صنعتی و فن آوری با بخش‌های دولتی و خصوصی هستیم.

وزیر دفاع با اشاره به مسئله اقتصاد مولد و درون زا به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی، ادامه داد: حمایت و تعامل مجلس شورای اسلامی با وزارت دفاع، قطعا در پیشبرد اهداف دفاعی اقتصادی و ملی کشور، مؤثر خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه