English

رئیسی:

توجه به ورزش، سلامت و نشاط جامعه را تضمین می‌کند

رئیس جمهور با تأکید بر ضرورت حمایت از ورزش پهلوانی، قهرمانی و همگانی در کشور، گفت: ورزش باید به جایگاه بالاتری ارتقا پیدا کند و بی‌تردید با همت مسئولان و ورزشکاران این کار امکان‌پذیر است.

توجه به ورزش، سلامت و نشاط جامعه را تضمین می‌کند

به گزارش خبرگزاری موج، سید ابراهیم رئیسی عصر امروز (یکشنبه) در مراسم اهدای بازوبند پهلوانی سال ۱۴۰۰ و تجلیل از مدال‌آوران المپیک و پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰، با تبریک میلاد با سعادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) با اشاره به قدمت و ارزش ورزش پهلوانی در کشور، گفت: ورزش پهلوانی با فتوت، جوانمردی، توجه به ضعیفان و با مفاهیم عالی عبادی و توکل به خداوند همراه است و همه باید به گسترش آن کمک کنند.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه ایران از ظرفیت‌ها و جوانان بااستعدادی در عرصه ورزش قهرمانی برخوردار است، گفت: در کنار ورزش پهلوانی باید به ورزش قهرمانی و حرفه‌ای نیز توجه شود و جوانان و ورزشکاران کشور با همت پولادین خود می‌توانند در این عرصه در دنیا نام‌آور باشند.

رئیسی با بیان اینکه توجه به ورزش می‌تواند سلامت مردان و زنان را تضمین و از بسیاری آسیب‌های اجتماعی پیشگیری کند، گفت: حمایت از گسترش ورزش می‌تواند نشاط و سرزندگی را در جامعه به همراه داشته باشد.

رئیسی افزود: در موضوع امر به معروف و نهی از منکر، یکی از امر به معروف‌های مهم دعوت به ورزش است و باید کاری کنیم که به ورزش در همه خانواده‌ها، سازمان‌ها و ادارات توجه جدی شود.

رئیس جمهور با اشاره به توجه ورزشکاران کشورمان به ارزش‌های دینی و اخلاق اسلامی، گفت: بسیاری از قهرمانان و پهلوانان ایران که در عرصه جهانی مدال کسب می‌کنند، بلافاصله شکر خدا را به جای می‌آورند و مدال خود را به شهیدان و ائمه اطهار اهدا می‌کنند و این نشانه توجه به قدرت الهی است و امیدوارم جوانان با توکل به خدا و اعتماد به نفس همچنان در مسیر رضای الهی و بلند آوازه کردن نام ایران عزیز بدرخشند.

رئیسی در پایان این مراسم، جوایز مدال‌آوران المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو را اهدا کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی