English

دریادار سیاری؛

توان رزمی ارتش با وجود کارکنان آموزش دیده بومی در سطح بالایی قرار دارد

معاون هماهنگ کننده ارتش، امنیت و آرامش امروز کشور را مرهون رشادت‌های غیورمردان ایران در دوران دفاع مقدس دانست و گفت: دفاع مقدس بخشی از هویت ملی است.

توان رزمی ارتش با وجود کارکنان آموزش دیده بومی در سطح بالایی قرار دارد

به گزارش خبرگزاری موج و به نقل از روابط عمومی ارتش، دریادار حبیب الله سیاری در آیین تجلیل از فرماندهان پیشکسوت دوران دفاع مقدس ارتش در سالن میثاق ستاد فرماندهی ارتش، با بیان اینکه امنیت و آرامش امروز کشور مرهون رشادت‌های غیورمردان ایران در دوران دفاع مقدس است، گفت: پیشرفت‌های چشمگیر، ارتقای توان دفاعی و رزم و جایگاه والای ارتش قطعا به خاطر ایثارگری و از خودگذشتگی شما فرماندهان عزیز در دوران خدمت و دفاع مقدس است که در عرصه حضور داشتید و بستر پیشرفت را فراهم کردید.

معاون هماهنگ کننده ارتش دفاع مقدس را بخشی از هویت ملی خواند و افزود: این فرماندهان و پیشکسوتان عزیز از ستارگان درخشان آسمان کشور پهناور ایران اسلامی هستند که با عشق به وطن، به ارتش پیوستند و در طول دوران خدمت ارزشمند و دفاع مقدس خاطرات ماندگاری از ایمان، درایت، اخلاص و سلحشوری از خود برجای گذاشتند.

دریادار سیاری، نسل جوان امروز را نسلی متفاوت از نسل دوران دفاع مقدس خواند و ادامه دارد: دستاوردهای دفاع مقدس برای کشور گنجینه و سرمایه‌ای ارزشمند بوده که بهره گرفتن از ظرفیت‌های یادگاران هشت سال جنگ و نیروهای با تجربه می تواند به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان امروز کمک کند.

وی گفت: امروز توان رزمی، دفاعی و بازدارندگی ارتش با وجود کارکنان آموزش دیده و با مهارت و با تجهیزات بومی و به روز شده در سطح بسیار بالایی قرار دارد به گونه ای که ارتش ولایتمدار ایران اسلامی آمادگی دارد در برابر هرگونه تهدید دشمن ایستادگی و مقابله کند.

پیشکسوتان دفاع مقدس آیینه تمام نمای مقاومت و از خودگذشتگی هستند

در ادامه حجت الاسلام احمد دهدار رییس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش پیشکسوتان را آیینه تمام نمای مقاومت، مردانگی، غیرت و از خودگذشتگی خواند و تصریح کرد: سربلندی و اقتدار امروز کشورمان مدیون رشادت‌های شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است و ما باید قدر و منزلت این ایثارگران را بدانیم و ادامه دهنده راه آنان باشیم.

وی با استناد به آیه ۱۱ سوره مجادله، پیامبر اکرم(ص) را اولین شخصی خواند که از پیشکسوتان تکریم کرده است و افزود: خداوند برای کسانیکه گام در عرصه جهاد نهادند، بهشت‌هایی که در آنها نهرها جاری است و همیشه در آن جا خواهند بود، آماده کرده است. این همان کامیابی بزرگ است.

رییس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش گفت: همانطور که پیامبر اسلام(ص) برای ما الگو و اسوه اخلاق هستند این آیه شریفه نیز می تواند نصب العینی برای تکریم و تجلیل از پیشکسوتانی باشد که جوانی خود را در جبهه و جنگ سپری کرده اند.

در این آیین، دریادار محمد پورکلهر معاون نیروی انسانی ارتش، سرتیپ دوم محمدرضا فولادی رییس سازمان حفظ و نشر ارزشهای دفاع مقدس ارتش و سرتیپ دوم علی محبی راد رییس کانون بازنشستگان آجا نیز حضور داشتند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه