English

فرمانده نیروی دریایی ارتش خبر داد؛

الحاق ناو موشک انداز سپر در سال جاری به ناوگان شمال کشور

فرمانده نیروی دریایی ارتش از الحاق ناو موشک انداز سپر در سال جاری به ناوگان شمال کشور خبر داد.

الحاق ناو موشک انداز سپر در سال جاری به ناوگان شمال کشور

به گزارش خبرگزاری موج از بندر انزلی، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری در مراسم استقبال از کارکنان شرکت کننده در مسابقات جام دریا در جمهوری آذربایجان با تبریک کسب مقام دوم این مسابقات توسط نیروی دریایی ارتش اظهار کرد: امیدواریم کارکنان با هدف گذاری مناسب در ارتقای این مقام کوشا باشید.

وی شرکت در مسابقات جام دریا در خزر را برای نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران حائز اهمیت دانست و افزود: سالانه باید با اقتدار در مسابقات مذکور حضور پیدا کنیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه حضور مقتدرانه در مسابقات جام دریا و کسب مقام های بالاتر از اهداف شرکت در این مسابقات است، تصریح کرد: نشان دادن توانمندی نظام اسلامی و نیروی دریایی راهبردی در راستای ساخت تجهیزات مورد نیاز مبتنی بر آموزه های اسلامی و تکیه بر توانمندی داخلی از جمله اهداف حضور در مسابقات جام دریا است.

سیاری به دعوت نیروی دریایی ارتش در رزمایش دریای خزر در دو دهه گذشته اشاره کرد و گفت: در آن مقطع تجهیزات برای شرکت در رزمایش مذکور را نداشتیم و مراحلی طی شد و ساخت تجهیزات به فرمان مقام معظم رهبری از سال ۷۸ در دریای خزر را آغاز کردیم.

وی با اشاره به الحاق ناو موشک انداز پیکان به ناوگان شمال در سال ۸۵، بیان کرد: سال ۸۵ ناو موشک انداز درفش و در سال ۹۱ ناوشکن دماوند به منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش در خزر الحاق شدند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش از الحاق ناو موشک انداز سپر در سال جاری به ناوگان شمال کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: نشان دادن توانمندی نظام اسلامی در برقراری امنیت در دریای خزر از جمله اهدف شرکت در مسابقات جام دریا است.

سیاری متذکر شد: می خواهیم نشان دهیم خزر دریای صلح و دوستی است و تمام کشورهای حاشیه خزر در منافع آن سهم دارند.

وی با بیان اینکه بهره برداری از منابع دریای خزر نیازمند اقتدار است، یادآور شد: انتقال فرهنگ صلح و دوستی و ارزش های اسلامی از دیگر اهداف شرکت در مسابقات جام دریا است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه