English

با موافقت نمایندگان؛

طرح توسعه و تولید پایدار زنجیره فولاد به کمیسیون صنایع ارجاع شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرح توسعه و تولید پایدار زنجیره فولاد با رویکرد اصلاح سیاست‌های تنظیم بازار را جهت بررسی بیشتر به کمیسیون صنایع و معادن ارجاع دادند.

طرح توسعه و تولید پایدار زنجیره فولاد به کمیسیون صنایع ارجاع شد

به گزارش خبرگزاری موج، نمایندگان در جلسه علنی امروز (سه شنبه، ۲۷ مهر ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی گزارش شور دوم کمیسیون صنایع و معادن در مورد طرح توسعه و تولید پایدار زنجیره فولاد با رویکرد اصلاح سیاست های تنظیم بازار، با ارجاع آن به کمیسیون صنایع و معادن جهت اعمال نظر دولت جدید با ۲۰۳ رأی موافق، ۴ رأی مخالف، ۳ رأی ممتنع از ۲۴۶ نماینده حاضر موافقت کردند.

محمدباقر قالیباف در تشریح دلایل ارجاع این طرح به کمیسیون صنایع و معادن، گفت: طرح توسعه و تولید پایدار زنجیره فولاد با رویکرد اصلاح سیاست های تنظیم بازار دو شوری شده بود اما با تغییر دولت نظر دولت آن است که درباره این طرح اظهارنظر و نظرات خود را اعلام کنند.

وی بیان کرد: این موضوع در هیئت رئیسه بحث شد، لذا بر اساس آیین نامه این موضوع به رأی مجلس شورای اسلامی گذاشته می شود که مجددا طرح به کمیسیون صنایع و معادن بازگردد و اگر نمایندگان موافق کنند، نظر دولت گرفته می‌شود تا به صورت جامع‌تر، مجدد در صحن مجلس ارائه شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه