English

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی عنوان کرد؛

توقف رشد مصرف مواد مخدر بین دانش‌آموزان و دانشجویان

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر به این نکته اذعان دارد که رشد مصرف مواد مخدر بین دانش‌آموزان و دانشجویان متوقف شده است.

توقف رشد مصرف مواد مخدر بین دانش‌آموزان و دانشجویان

به گزارش خبرگزاری موج، محمود عباس‌زاده مشکینی در توضیح نشست روز یکشنبه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به خبرنگاران گفت: در نشست امروز سردار «اسکندر مومنی» دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر مهمان کمیسیون بود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: سردار مومنی در این نشست درباره تحولات افغانستان و آثار حضور چندین ساله آمریکا در این کشور به جهت تولید مواد مخدر، سیاست‌های جدید جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با قاچاق مواد مخدر و همچنین درمان معتادان گزارش مفصلی ارائه داد.

وی با اشاره به سوالاتی که اعضای کمیسیون درباره مباحث مذکور مطرح کرده و از سردار مومنی پاسخ شنیدند، ‌ عنوان کرد: آسیب شناسی سیستم مقابله با قاچاق مواد مخدر نیز بحث و بررسی شد و پیشنهادهایی در این باره ارائه شد و کمیسیون آمادگی خود را برای پرداختن به طرح و لوایح در حوزه تقنین و نظارت مربوط به مقابله با قاچاق مواد مخدر، اعلام کرد.

عباس زاده در توضیح سیاست‌های جدید جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با قاچاق مواد مخدر، یادآور شد: ظرفیت‌هایی جدیدی برای جمع آوری و نگهداری معتادان به ویژه معتادان متجاهر توسط ستاد مبارزه با مواد مخدر تدوین شده که سردار مومنی به آن اشاره کرد. البته اجرای این سیاست‌ها نیازمند هزینه و امکانات خاص است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: سردار مومنی همچنین اذعان داشت که شاهد توقف رشد مصرف مواد مخدر در بین دانش آموزان و دانشجویان هستیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه