English

سرکنسول ایران در ارزروم:

دروازه های مرزی سه گانه کشورمان با ترکیه جهت تردد مسافری بازگشایی شد

سرکنسول ایران در ارزروم ترکیه گفت: اخبار مربوطه به بسته شدن مرزهای تجاری ایران و ترکیه و ممنوعیت ورود کامیون های دو کشور کاملا بی پایه است.

دروازه های مرزی سه گانه کشورمان با ترکیه جهت تردد مسافری بازگشایی شد

به گزارش خبرگزاری موج، سجاد سلطان زاده سرکنسول ایران در ارزروم ترکیه گفت: از امروز( ۱۶ مهرماه) دروازه های مرزی سه گانه کشورمان با ترکیه جهت تردد مسافری نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی ( ارائه گواهی واکسن و تست منفی pcr ) بصورت دو طرفه بازگشایی شد.

وی افزود: روزانه بطور معمول حدود ۹۰۰ کامیون از مرزهای ایران و ترکیه تردد می کنند و در حال حاضر این تردد به روال عادی در جریان است.

سلطان زاده خاطرنشان کرد: آقای اوزجان آراش که خبرگزاری اسپوتنیک از نامبرده بعنوان رئیس انجمن توسعه روابط تجاری ترکیه و ایران یاد کرده و خبر ممنوعیت تردد کامیون ها در مرزهای دو کشور را به نقل از وی منتشر کرده بود، با انتشار پیامی اظهارات منتسب به وی را رسما تکذیب کرد و بر هدف انجمن خود مبنی بر کمک به توسعه تجارت بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ترکیه و خدمات چندین ساله اش در این راستا تاکید کرد.

وی ادامه داد: آقای علی باقری، معاون سیاسی وزارت خارجه کشورمان برای دیدار با مقامات سیاسی ترکیه در آنکارا به سر می برند و در این دیدارها دو طرف بر اراده دو کشور برای داشتن بهترین روابط همسایگی و تقویت صلح و دوستی منطقه ای تاکید کرده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه