English

سفر رییس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد

رئیس جمهور گفت: کهگیلویه و بویراحمد با توجه به زمینه‌های خوب اقتصادی، نباید با مشکلاتی مثل محرومیت یا بیکاری مواجه باشد و امیدواریم بتوانیم گام‌های مؤثری برای حل مشکلات برداریم.

سفر رییس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری موج، آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور صبح امروز (جمعه) در آغاز سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن ابراز خرسندی از حضور درجمع مردم شریف این استان،گفت: قبل از انجام سفر بررسی‌هایی نسبت به مشکلات و نیازهای استان انجام شده و آقای استاندار نیز در آخرین جلسه دولت جمع‌بندی خوبی از مسایل در عرصه‌های کشاورزی، صنعت، نفت و گاز و گردشگری ارایه کردند.

رئیس جمهور افزود: کهگیلویه و بویراحمد با توجه به نعمت‌های خوبی که خداوند به این استان عطا کرده و دارابودن زمینه‌های خوب اقتصادی، نباید با مشکلاتی مثل محرومیت یا بیکاری مواجه باشد و امیدواریم بتوانیم با همکاری جوانان استان، مدیران، نمایندگان، مسئولان و با راهنمایی‌های نماینده محترم ولی فقیه در استان، گام‌های مؤثری برای حل مشکلات برداریم.

آیت‌الله رئیسی با عذرخواهی از مردم استان بدلیل فراهم نبودن امکان دیدار حضوری و عمومی با توجه به شیوع بیماری کرونا،گفت: سعی خواهیم کرد در دیدارهایی که با برگزیدگان و منتخبین مردم استان داریم، سخنان آنها را شنیده و مسایل استان را مورد بررسی قرار دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی