English

رییس سازمان پدافند غیرعامل خبر داد:

اعطای مدال عالی پدافند غیرعامل به علی لندی

رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور اعلام کرد: مدال عالی پدافند غیرعامل به عنوان کمترین کار در تمجید از این فرزند مکتب ایثار و رشادت حضرت ابوالفضل (ع) از سوی این سازمان به خانواده علی لندی اهدا خواهد شد.

اعطای مدال عالی پدافند غیرعامل به علی لندی

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پدافند غیرعامل، غلامرضا جلالی با تسلیت درگذشت شهادت‌گونه علی لندی نوجوان ایذه‌ای، نوشت: کلمات در تمجید و تحسین مردانگی، غیرت و ایثار «علی آقای لندی» نوجوان ۱۵ ساله بختیاری که جان خود را در نجات دو شهروند از آتش به خطر انداخت قاصر است.

رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور در این پیام یادآور شد: این نوجوان دهه هشتادی، در هفته دفاع مقدس یاد و منش شهدای دفاع مقدس به ویژه شهید حسین فهمیده و شهید بهنام محمدی را زنده کرد.

سردار جلالی ضمن ابراز تسلیت و همدردی با خانواده این نوجوان فداکار، اعلام کرد که مدال عالی پدافند غیرعامل به عنوان کمترین کار در تمجید از این فرزند مکتب ایثار و رشادت حضرت ابوالفضل (ع) از سوی این سازمان به خانواده این نوجوان اهدا خواهد شد.

علی لندی نوجوان فداکار ایذه‌ای ۲ هفته پیش برای نجات جان ۲ نفر از همسایگان خود که گرفتار آتش‌سوزی شدیدی شده بودند، وارد عمل شدو جان هر دو زن را نجات داد اما خود دچار سوختگی شدید شد و در نهایت ساعت ۱۲ شب جمعه پس از چند روز مداوا در اهواز و اصفهان، جان به جان آفرین تسلیم کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی