English

جانشین فرمانده کل سپاه خبر داد:

حضور ۵۲ پاسدار در این دوره از مجلس شورای اسلامی

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مجلس باید وجهه نظارتی خود را براساس اصول نظام اسلامی و انقلاب دنبال کند.

حضور ۵۲ پاسدار در این دوره از مجلس شورای اسلامی

به گزارش خبرگزاری موج، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس ، ضمن یادآوری حماسه آفرینی شهدا و گرامیداشت یاد و خاطره مدافعان وطن، گفت: خداوند به برکت این بزرگان برای همه ما عظمت آفرید، یاد شهدایی همچون شهید مدرس را نیز گرامی می‌داریم که امام راحل (ره) بسیار از آن یاد می‌کردند.

وی افزود: دعوای جبهه حق و باطل تمامی ندارد و نزدیک 43 سال است که جبهه باطل به فرماندهی آمریکا بالاترین اتحادهایی را که می‌توانسته درست کرده و علیه جبهه حق (انقلاب اسلامی) می‌جنگند اما با مجاهدت دلدادگان انقلاب، یک بار هم حزب شیطان پیروز نشده است.

سردار فدوی تصریح کرد: آمریکایی ها در همه این 43 سال با شکست مواجه شدند زیرا تعداد زیادی از دلدادگان انقلاب اسلامی در مقابل آن‌ها ایستادند و جان خود را فدا کردند، خداوند در آیات مختلفی آورده است که اگر بندگانش مقدمات کار را انجام دهند عنایت خود را تمام و کمال شامل آن‌ها خواهد کرد و مصداق این آیه در کلیت نظام و انقلاب اسلامی مشهود است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه آمریکا با همه توان به میدان آمده اما در مقابل انقلاب اسلامی باز مانده است، گفت: در دهه اول انقلاب، ملت ایران قدرت دفاع از خود را پیدا کرده‌اند و از دهه دوم به مرحله بازدارندگی رسیدیم و نزدیک به 10 سال است که مرحله سوم شروع شده است. این مرحله «اقدام ابتدایی» است و وزیر دفاع دولت اوباما نیز به آن اشاره کرده  و در سال 98 گفت، ما و متحدین غربی و منطقه ای به دنبال این هستیم که به توان بازدارندگی در برابر ایران دست یابیم.

وی تصریح کرد: به برکت امام رحمه الله و امام خامنه ای و عنایت شهدا وعده های خدا برای ما تحقق پیدا کرده است و اگر در سایر بخش‌های اقتصادی و فرهنگی نیز طبق قاعده عمل می کردیم شرایط فعلی به این گونه نبود.

سردار فدوی با اشاره به حضور 52 پاسدار و تعداد زیاد بسیجی در مجلس، گفت: مجلس شورای اسلامی باید وجهه نظارتی خود را براساس اصول نظام اسلامی و انقلاب دنبال کند، نظام ما براساس اصل دوم قانون اساسی تعریف شده  و مجلس با نظارت بر اجرای قوانین می تواند گام های موثری بردارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه