English

ارتش جمهوری اسلامی ایران:

پیشرفت و توانمندی ارتش حاصل تجربیات جنگ تحمیلی است

ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس بیانیه‌ای منتشر کرد.

پیشرفت و توانمندی ارتش حاصل تجربیات جنگ تحمیلی است

به گزارش خبرگزاری موج و به نقل از روابط عمومی ارتش در متن بیانیه ارتش به مناسبت چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس آمده است: دفاع مقدس، دانشگاه عظیمی از فداکاری، بصیرت و خلاقیت جوانانی است که در سخت ترین شرایط با ایثارگری و شجاعت آزمونهای بزرگ را پشت سر گذاشتند و در میادین نبرد با تکیه بر سلاح ایمان و روحیه سلحشوری در مقابل توطئه های شوم دشمنان قسم خورده انقلاب و توطئه‌گران ایستادند.

این روابط عمومی در بیانیه خود یادآور شد: مرور روزهای حماسه و جهاد نشان می‌دهد که جوانان غیرتمند کشورمان با درس‌آموزی از مکتب اسلام و تبعیت از ولایت‌ فقیه و رهنمودهای مدبرانه و حکیمانه حضرت امام خمینی(ره) توانستند با غلبه بر دشمن، عزت و سربلندی را برای کشور رقم بزنند و متجاوزان را مجبور به عقب‌نشینی وتسلیم دربرابر ارده‌های پولادین خود کنند.

در ادامه این بیانیه آمده است: بی‌تردید در هر سطری از کتاب ارزشمند این دفاع جانانه، نکات درس‌آموزی نهفته که می‌بایست توسط  پیشکسوتان و پدیدآورندگان آن برای نسل‌های امروز و آینده کشورمان به زیبایی ترسیم شود.

روابط عمومی ارتش در ادامه خاطرنشان کرد: نگاه به کارنامه پرافتخار ارتش جمهوری اسلامی ایران نشان می دهد که بخش مهمی از پیشرفت‌ها و توانمندی‌های کشور ریشه در تجربیات جنگ تحمیلی داشته و فرزندان غیرتمند ایران اسلامی  در عرصه نظامی توانسته اند به رغم تحریم‌های گسترده با  بازسازی و تولید تجهیزات پیشرفته نظامی و دفاعی توان و اقتدار خود را ارتقا بخشیده و در مسیر گام  دوم انقلاب با سرعت بیشتر ی حرکت کنند.

در این بیانیه تاکید شد: یقینا در این حرکت پرشتاب، نقش ایثارگرانه و مومنانه خانواده‌ها به عنوان مهم ترین رکن و حامی همسران و پدران ایثارگر خود  در کسب این توفیقات جایگاه والایی داشته است.

این روابط عمومی تصریح کرد: امروز به برکت خون شهیدان انقلاب و ایثارگری رزمندگان، دفاع از منافع ایران اسلامی فراتر از مرزهای جغرافیایی رقم خورده و  فرزندان برومند ایران در هر نقطه از دنیا که منافع نظام جمهوری اسلامی ایران ایجاب کند پرچم پرافتخار کشورمان را به اهتزاز در می آورند و بحمدالله ره آورد این  اقتدار، شکست هیمنه پوشالی نظام سلطه طلب بوده  است.

در این بیانیه تصریح شده است: ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و یکمین  سالگرد دفاع مقدس وگرامی داشت یاد وخاطره شهدای والامقام جنگ تحمیلی، جانبازان، آزادگان و ایثارگران همچون گذشته تحت فرمان فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای (مدظله العالی) قوی تر از گذشته، حافظ حریم مقدس نظام اسلامی خواهد بود و با بهره مندی از ظرفیت کارکنان خلاق و ایثار گر خود و همدلی مومنانه خانواده‌های صبور در عرصه‌های گوناگون در راه ارتقا توان دفاعی گام‌های بلندتری بر خواهد داشت و همچون گذشته نقطه امید ملت بزرگ ایران سربلند اسلامی خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه