English

تاکید وزیر کشور بر حل معضل چاپ کارت ملی هوشمند

وزیر کشور از ریاست سازمان ثبت احوال خواست با توجه به دغدغه رییس جمهوری درباره تعیین تکلیف افراد فاقد ورقه (شناسنامه) و اتباع غیر ایرانی، صدور کارت هوشمند را تا حصول نتیجه پیگیری کند.

تاکید وزیر کشور بر حل معضل چاپ کارت ملی هوشمند

به گزارش خبرگزاری موج و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، احمد وحیدی در جریان بازدید پنج ساعته از سازمان ثبت احوال کشور با اشاره به اهمیت بالای این سازمان در کشور، گفت: دارایی‌های داده‌ای و فیزیکی این سازمان به عنوان سرمایه ملی کشور باید حفظ  و حراست هوشمندانه شود.

وزیر کشور همچنین از اتاق عملیات و کنترل سیستم‌های برخط و استعلام هویت الکترونیک و همچنین خط چاپ کارت ملی هوشمند و مراحل نهایی‌سازی کارت‌های ملی بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت پروژه کارت ملی هوشمند قرار گرفت.

وحیدی در این باره با اشاره به ضرورت حل مشکلات احتمالی شهروندان در موضوع صدور کارت هوشمند، از ریاست سازمان خواست با توجه به دغدغه آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهوری درباره تعیین تکلیف افراد فاقد ورقه (شناسنامه) و اتباع غیر ایرانی، این موضوع تا حصول نتیجه پیگیری شود.

رییس شورای امنیت کشور در پایان این بازدید بر حفاظت از دارایی‌های داده ای و فیزیکی این سازمان تاکید و گفت: در این عرصه معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور مساعدت و حمایت‌های لازم را از سازمان ثبت احوال کشور به عمل خواهد آورد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه