English

درخواست اینترنت رایگان برای دانشجویان

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: در نامه‌ای به وزیر ارتباطات خواستار اختصاص بسته اینترنتی رایگان به دانشجویان در سال تحصیلی جدید شدیم.

 درخواست اینترنت رایگان برای دانشجویان

به گزارش خبرگزاری موج، عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی از نامه خود به وزیر ارتباطات خبر داد و اظهار داشت: در نامه‌ای به آقای زارع پور خواستار اختصاص بسته اینترنتی رایگان به دانشجویان در سال تحصیلی جدید شدیم.

وی افزود: به هر حال در سال گذشته، بسته اینترنتی رایگان به دانشجویان اختصاص یافت که ضمن کاهش هزینه های این قشر، باعث تسهیل در امور تحصیلی و مجازی آنها شد؛ لذا ضرورت دارد این خدمات در سال جدید تحصیلی هم ارائه شود.

به گزارش فارس، متن نامه نماینده اصفهان به وزیر ارتباطات درباره بسته اینترنتی رایگان به دانشجویان به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر زارع پور

وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات

باسلام و احترام،

همانگونه که مستحضرید در سال گذشته، بسته اینترنتی رایگان به دانشجویان اختصاص یافت که ضمن کاهش هزینه های این قشر عزیز، باعث تسهیل در امور تحصیلی و مجازی این قشر شد.

باتوجه به ابنکه ترم تحصیلی جدید دانشگاهها به صورت مجازی برگزار می شود، پیرو درخواست جمعی از دانشجویان و اساتید، اختصاص مجدد بسته اینترنتی توسط دولت مردمی سیزدهم، ضروری به نظر می رسد.

در همین راستا مستدعی است دستور فرمایید بررسی و اقدام لازم بعمل آید. مزید امتنان است اینجانب را نیز از نتیجه اقدامات انجام شده، مطلع نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه