English

در گفت وگو با موج مطرح شد؛

ابراز امیدواری یک نماینده برای برگزاری "انتخابات آزاد و فراگیر" توسط طالبان

رئیس کمیسیون قضایی مجلس گفت: طالبان در گذشته یک سری اقدامات بسته تری را انجام می داد اما امروز اقداماتی که ما در گذشته از آنها شاهد بودیم کمرنگ تر شده است.

ابراز امیدواری یک نماینده برای برگزاری "انتخابات آزاد و فراگیر" توسط طالبان

موسی غضنفرآبادی رئییس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، با اشاره به تحولات اخیر افغانستان ، اظهار داشت: ما به خواسته مردم افغانستان احترام می گذاریم.

وی با بیان اینکه مردم افغانستان سال های سال در شرایط سختی زندگی کرده‌اند و کشورشان مدتی در دست طالبان و مدتی هم در دست دست نشانده های آمریکا بود اما مشکلاتشان هیچگاه حل نشد،  گفت: وضعیت بحرانی افغانستان باعث شد مجدداً طالبان اداره این کشور را در دست بگیرد.

غضنفرآبادی تصریح کرد: بنابراین انتظارمان از  طالبان این است که بتواند مشکلات مردم افغاستان را بنا بر همان شعارهایی که خودشان داده اند، حل کنند.

رئیس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی افزود: امیدواریم طالبان از همه اقوام و گروه ها برای تشکیل دولت خود استفاده کند تا بتواند مشکلات، امنیت، افغانستان، اقتصاد و آوارگی مردم آنجا را رفع کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر رفتارهای طالبان نشان می‌دهد که نسبت به گذشته تغییر کرده و طالبان کنونی با طالبان گذشته فرق دارد، اظهار کرد: طالبان در گذشته یک سری اقدامات بسته تری را انجام می داد اما امروز اقداماتی که ما در گذشته از  آنها شاهد بودیم کمرنگ تر شده است.

غضنفرآبادی خاطرنشان کرد: امیدواریم طالبان با برگزاری انتخابات آزاد از همه گروه‌ها برای تشکیل دولت استفاده کند چرا که آنها تا ابد نمی توانند در افغانستان اعمال قدرت کنند .

وی بیان کرد: اگر طالبان بخواهد جمهوریت را در افغانستان حاکم کند، شاهد استمرار ثبات امنیت خواهیم بود در غیر این صورت باز همان مشکلات و گرفتاری های گذشته ادامه خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه