English

نمایندگان با تقاضای استعفای قاضی‌زاده‌هاشمی برای ریاست بنیاد شهید موافقت کردند

مجلس با تقاضای استعفای قاضی‌زاده‌هاشمی برای تصدی پست ریاست بنیاد شهید موافقت کرد.

نمایندگان با تقاضای استعفای قاضی‌زاده‌هاشمی برای ریاست بنیاد شهید موافقت کردند

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، نمایندگان در نشست علنی امروز  مجلس شورای اسلامی با 218 رأی موافق، 22 رأی مخالف و 5 رأی ممتنع از مجموع 253 نماینده حاضر در جلسه، با تقاضای استعفای امیرحسین قاضی زاده هاشمی از نمایندگی مشهد و کلات و تصدی پست معاونت رئیس جمهور و ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران موافقت کردند.

متن استعفای امیرحسین قاضی زاده هاشمی به شرح زیر است:

فرصت خدمت به خانواده بزرگ ایثار و شهادت و ترویج آرمان های انقلاب اسلامی را در قالب معاونت رئیس جمهور و ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران فراهم آورده است، اینجانب سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی نماینده مردم شریف مشهد مقدس و کلات نادری که افتخار 4 دوره نمایندگی آن عزیزان را داشته ام تقاضای استعفا از سمت نمایندگی مجلس شورای اسلامی مطابق مواد 90 و 91 آئین نامه داخلی را دارم. امید دارم نمایندگان محترم که همگی از خانواده بزرگ ایثار و شهادت هستند با پذیرش استعفای اینجانب فرصت نوکری به شهدا و بازماندگان شهادت را برایم فراهم آورند.

از سنگری به سنگر دیگر می روم

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی در نشست علنی امروز  مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی تقاضای استعفایش از نمایندگی مشهد و کلات و پذیرفتن ریاست بنیاد شهید و ایثارگری، ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای انقلاب اسلامی و امام شهدا گفت: فلسفه انتظار منتظر جانبازی و ایثار در مسیر حقانیت اسلام است. انسان منتظر و جامعه ای که می خواهد جامعه انتظار باشد روح حاکم بر او باید روح ایثار و شهادت باشد.

وی افزود: اساسی ترین رکنی که انقلاب اسلامی را منطقه الفراغش با سایر تمدن ها، کشورها و ایدئولوژی ها کرده شاید در همین نقطه و منطقه ایثار، فداکاری، کمال طلبی و آخرت گرایی باشد تا انقلاب اسلامی آن را احیا کرد.

قاضی زاده هاشمی ضمن تشکر از مردم مشهد که 14 سال افتخار نمایندگی شان را داشت، برای حسن اعتماد این مردم برای چهارمین دوره انتخابش تشکر کرد و ادامه داد: در این ایام ایثارگران مشهد و فرزندان شهدا من را مورد لطف بسیار قرار دادند و اعلام حمایت کردند بنابراین لازم است از مردم مشهد و لطف گروه های ایثارگری در سراسر کشور تشکر کنم.

وی با بیان اینکه از همکاران مجلس به ویژه 4 بزرگواری که نمایندگان فوق العاده ای هستند و می دانم که جای خالی بنده را به خوبی پر خواهند کرد تشکر می کنم و امیدوارم بتوانم سرباز خوبی برای نظام باشم.

قاضی زاده هاشمی با تصریح بر اینکه موضوع امروز استعفا نیست بلکه رفتن از سنگری به سنگر دیگر است افزود: در حال حاضر موضوع از سنگر مجلس شورای اسلامی به سنگر خدمتگزاری به خانواده عزیز شهدا و جامعه بزرگ ایثارگران ، آزادگان و رزمندگان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه