English

تیپ اصلاحاتیون تشکیل شد!

یادداشت اخیر حسین شریعتمداری طی دو روز گذشته با واکنش گسترده چهره های اصلاح طلب و رسانه های این جریان مواجه شد.

تیپ اصلاحاتیون تشکیل شد!

به گزارش خبرگزاری موج، پنج شنبه گذشته حسین شریعتمداری در روزنامه کیهان در واکنش به انتقادات اصلاح طلبان از عدم حمایت ایران از جبهه مقاومت پنجشیر ، پیشنهاد تیپ اصلاحاتیون! را داد و نوشت: "اکنون که آمریکا در افغانستان با شکست مفتضحانه‌ای رو‌به‌رو شده، فرقه سیاسی غربگدا برخلاف سر و صدای قبلی که سوریه و عراق و داعش به ما چه ربطی دارد امروز جیغ می‌کشند که چرا علیه طالبان (به نفع آمریکا) وارد جنگ نمی‌شویم؟ حالا یک پیشنهاد منطقی و همه‌پسند در میان است و آن اینکه یک تیپ از مدعیان اصلاحات تشکیل شود؛ «تیپ اصلاحاتیون» هم اسم با مسمایی برای این تیپ است! بهانه نیاورید که این حرکت با سیاست‌های رسمی نظام نا‌همخوان است! چرا که، اولاً ؛ تا‌کنون کدام حرکت شما با سیاست‌های نظام همراه بوده است ؟! ثانیاً؛ کدام موضع و اقدامتان با خواست آمریکا نا‌همخوان بوده است؟! ثالثاً؛ مگر فاطمیون و زینبیون با اجازه دولت‌های خود به جنگ با داعش رفته‌اند؟! شما هم تحت عنوان تیپ «اصلاحاتیون» به افغانستان بروید."

 

این یادداشت طی دو روز گذشته با واکنش گسترده چهره های اصلاح طلب و رسانه های این جریان مواجه شد. در جالب ترین واکنش، روزنامه اصلاح طلب "شرق" تصویری از نشست حزبی تعداد زیادی از سران احزاب اصلاحات را در صفحه نخست خود منتشر و تیتر "تشکیل تیپ اصلاحاتیون" را بر روی این عکس منتشر کرد! حضور پرشمار چهره های پیر و مسن اصلاح طلب در تصویر منتشرشده قابل توجه است.

 

" شرق " در این گزارش خود در این باره واکنش چهره های اصلاح طلب همچون زیدآبادی، ابطحی و کواکبیان را آورده که در بخشی از آن آمده است: "آقایان شریعتمداری و دکترین، پیشنهاد گردان اصلاحیون داده برای پنجشیر. شعارمان مسعود، پنجشیر، نترسید ما همه با هم هستیم. چطوره؟ گردان کیهانیون هم بگن تا دنیا را طالبانی نکنیم، آرام نمی‌گیگیریم. بالاخره باید آماده باشیم، دو طرف! افغانستان حمایت می‌خواهد، نه جنگ».

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه