English

سردار سلیمانی خبر داد؛

حضور فعال بسیج در ۵۱۲ مرکز واکسیناسیون

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیجیان در ۳۳۷ مرکز تجمعی با وزارت بهداشت به صورت مشترک حضور دارند و در کنار آن در ۱۷۵ مرکز مستقل کار واکسیناسیون را انجام می‌دهند.

حضور فعال بسیج در ۵۱۲ مرکز واکسیناسیون

به گزارش خبرگزاری موج، سردار غلامرضا سلیمانی در جلسه بررسی روند اجرایی گام پنجم طرح شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: بخش‌های مختلفی در طرح شهید سلیمانی وجود دارد، بخشی از این طرح بر بیماریابی متمرکز است، علاوه بر این اقدامات درمانی مثل تامین دستگاه‌ها و کپسول‌های اکسیژن یا کمک به تامین اکسیژن مورد نیاز بیماران سرپایی و تأمین دارو و کمک به معیشت انجام می‌شود.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به خدمات بسیج در حوزه‌های واکسیناسیون عمومی گفت: بسیجیان در ۳۳۷ مرکز تجمیعی با وزارت بهداشت به صورت مشترک حضور دارند و در کنار آن در ۱۷۵ مرکز مستقل کار واکسیناسیون را انجام می دهند، ظرفیت‌ها موجود بسیج قابل توسعه و افزایش است و می‌توان با تأمین واکسن ظرفیت تزریق واکسن را هم افزایش داد.

سلیمانی با بیان اینکه سپاه بنابر توصیه‌های فرمانده کل سپاه در بخش‌های مختلف فعالیت‌های گسترده‌ای را برای خدمت رسانی به مردم در مقابله با کرونا انجام می‌دهد، افزود: اقدامات بسیج جدا از خدمات نیروی دریایی سپاه، نیروی هوافضا سپاه و نیروی زمینی و بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های سپاه است.

سردار سلیمانی با تاکید بر اینکه همه مردم باید در شرایط استاندارد و با آرامش کامل واکسن خود را دریافت کنند، گفت: خوشبختانه با همکاری هایی که در این مدت داشته‌ایم تجارب بسیار خوبی به دست آمده و مراکز بسیار خوب و مجهزی برای واکسیناسیون عمومی مردم ایجاد شده است.

جلسه بررسی روند اجرایی گام پنجم طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه، حجت الاسلام والمسلمین تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج، و عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و علوم پزشکی عصر چهارشنبه در محل سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی