English

فرمانده نیروی دریایی ارتش:

امروز بزرگترین رویداد تاریخی نظامی در حوزه دریا رقم خورد

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: افتخار ما است این است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی توانستیم در شرایط تحریم و تهدید به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کنیم.

 امروز بزرگترین رویداد تاریخی نظامی در حوزه دریا رقم خورد

به گزارش خبرگزاری موج، امیر سرتیپ دریادار شهرام ایرانی روز سه‌شنبه در نشست خبری در تشریح هفتاد و پنجمین ناوگروه اعزامی به اقیانوس اطلس افزود: امروز بزرگترین رویداد تاریخی نظامی در حوزه دریا توسط نیروی دریایی راهبردی ارتش با اعزام ناو گروه رزمی متشکل از ناوشکن همیشه ایرانی و تمام ایرانی جمهوری اسلامی ایران سهند و ناو بندر مکران به سلامتی و با اقتدار و موفقیت به اتمام رسید و توانست ماموریت خود را با عبور از اقیانوس هند جنوبی و اطلس شمالی و پیمودن حدود ۴۵ هزار کیلومتر در اقیانوس‌ها و دریاها و در مقابله با دریاهای خروشان و طبیعت خشن اقیانوس‌ها به اتمام رسانده و به میهن عزیزمان برگردد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش تصریح کرد: امروز که صحبت از ناوشکن سهند می‌شود، نشان دهنده اوج توانمندی در حوزه‌های مختلف آموزش، تعمیر و نگهداری، ساخت، نوسازی و بهره‌مندی از به روزترین توانمندی‌های علمی و تحقیقاتی است که به دست جوانان و دانشمندان ایرانی و صنعتگران توانمندمان رقم خورده است که توانسته‌اند با عبور از همه دریاهای خروشان نماد پرچم همیشه سرافراز جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان دهند.

ایرانی بیان کرد: پیام اعزام هفتاد و پنجمین ناو گروه این است که کسانی که این توانمندی را باور نداشتند که امروز به این باور رسیده اند و دوستانمان که به این خود اتکایی می‌بالند و افتخار می‌کنند و می‌توانند از این ظرفیت به نحو مطلوب استفاده کنند.

وی گفت: ایرانیان همیشه نماد صلح و دوستی بودند و به هیچ کشوری چشم نداشتند ولی همیشه مورد تهدید بودند. افتخار ما این است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی توانستیم با شرایط تحریم و تهدید به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کنیم که قابل ارائه به جهانیان است.

 فرمانده نیروی دریایی ارتش تصریح کرد: تحریم و تهدید هیچ گاه در برابر ایرانیان بازدارنده نیست و مردم ایران با اقتدار و اتکا به توانمندی‌های خود همواره موانع را برطرف کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه