English

رئیس مرکز کنترل و پشتیبانی اطفای حریق وزارت دفاع خبر داد:

حریق جنگل‌های کردکوی و رامیان مهار شد

رئیس مرکز کنترل و پشتیبانی اطفای حریق وزارت دفاع از اطفای کامل آتش در جنگل‌های کردکوی و رامیان و همچنین اعزام بالگرد اطفای حریق هوایی به این مناطق خبر داد.

حریق جنگل‌های کردکوی و رامیان مهار شد

به گزارش خبرگزاری موج و ب نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، خلبان محمد مهدی نوری آل آقا افزود: بعد از ظهر پنجشنبه آتش‌سوزی در عرصه‌های جنگلی «گهواره کوه» بخش یانه‌سر شهرستان کردکوی آغاز شد که به دلیل گرمای هوا و وزش باد ، آتش به سرعت پیش روی کرده بود.

وی ادامه داد: با توجه به صعب العبور بودن منطقه درخواست از طرف فرماندهی یگان حفاظت سازمان جنگلها به مرکز کنترل وپشتیبانی اطفای حریق هوایی وزارت دفاع اعلام و بلافاصله هماهنگی جهت اعزام بالگرد مجهز به بسکت اطفا حریق صورت گرفت.

رئیس مرکز کنترل و پشتیبانی اطفای حریق وزارت دفاع افزود: در این عملیات تیم هایی از همکاران یگان حفاظت سازمان جنگلها ویگان بالگردی این مرکز ، نیروهای مردمی و بسیج در منطقه حضور داشتند.

خلبان نوری آل آقا با بیان اینکه حدود ۱۰ هکتار از عرصه‌های جنگلی اُرس و شاخه زاد در گیر این حریق شده بودندگفت: با تلاش همه عزیزان از جمله یگان اطفای حریق هوایی مرکزکنترل و پشتیبانی اطفای حریق هوایی وزارت دفاع که در این عملیات شرکت داشتند،  این آتش به طور کامل اطفا شد .

وی علت این آتش‌سوزی ها را بیشترعوامل انسانی برشمرد و گفت: متاسفانه خسارات به این عرصه ها تا سالها قابل جبران نیست .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه