English

مالکی در گفتوگو با موج:

ارتقای سطح استان‌های محروم صرفا با انتخاب استاندار ویژه محقق نمی شود

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: ارتقای سطح استان‌های محروم صرفا با انتخاب استاندار ویژه محقق نمی شود.

ارتقای سطح استان‌های محروم صرفا با انتخاب استاندار ویژه محقق نمی شود

فدا حسین مالکی نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، با اشاره انتظارات مجلس از دولت و وزرای حجت الاسلام رئیسی، اظهار داشت: مهم ترین انتظاری که از رئیس جمهور وجود دارد تحقق شعارهای انتخاباتی اوست.

وی ادامه داد: اولویت اول رئیس جمهور باید معیشت و سلامت مردم باشد لذا کار تیم اقتصادی و سلامت او کار را بر دولت سنگین می کند.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: در شش ماه باقیمانده ازسال 1400 باید اتفاقات مثبتی در اقتصاد و معیشت مردم بیفتد.

وی تاکید کرد: بنابراین آنچه بیشتر از همه مسائل مهم و مورد انتظار است، این است که  دولت سیزدهم باید اعتمادسازی کند.

مالکی با اشره به سفر رئیس جمهور به سیستان و بلوچستان ، اظهار داشت: در این سفر آقای رییسی بازدیدهایی را از مناطق مختلف استان داشتند.

وی با بیان اینکه این سفرها خوب است و می تواند راه گشا باشد، بیان کرد: در دولت قبل آقای روحانی قائل به اینگونه مسائل نبود لذا مشکلات زیادی در بسیاری از استان ها وجود دارد.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بنابراین اینگونه سفرها باید هدفمند انجام شود چرا که اگر خروجی نداشته باشد، اصلا به درد نمی خورد.

مالکی گفت: سفر حجت الاسلام رئیسی به دو استان خوزستان و سیستان و بلوچستان که دو استان حساس کشور محسوب می شوند،  باید در راستای ایجاد یک ساختار برای این دو استان باشد.در جلسه روز گذشته شورای اداری سیستان و بلوچستان که با حضور رئیس جمهور برگزار شد خواستار ارتقا سطح استان بودم نه صرفا انتخاب یک استاندار ویژه برای استان؛ چرا که ارتقا ساختاری مهم تر از انتخاب فرد است.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی افزود: به هرحال رئیس جمهور حرکت خوبی را آغاز کرده که می تواند در رفع مشکلات کشور موثر باشد لذا امیدواریم تیم های اقتصادی و سایر تیم ها در تحقق بخشی به اهداف دولت، کمک کنند.

مالکی در پایان خاطرنشان کرد: در جلسات متعدد با آقای رییسی بیشترین و مهم ترین تاکیدات نسبت به ارتقا ساختار استان سیستان و بلوچستان وجود داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه