English

امیرعبداللهیان در بدو ورود به عراق:

پیگیری جدی اقدام تروریستی آمریکا علیه شهید سلیمانی از برنامه‌های اصلی وزارت خارجه است

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: دولت آمریکا نمی تواند از از تبعات به شهادت رساندن سپهبد سلیمانی فرار کند و باید پاسخگو باشد.

 پیگیری جدی اقدام تروریستی آمریکا علیه شهید سلیمانی از برنامه‌های اصلی وزارت خارجه است

به گزارش خبرگزاری موج، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در بدو ورود به فرودگاه بغداد در جمع خبرنگاران گفت: اولاً امروز ما در مکانی قرار داریم که توسط عوامل تروریستی و تروریست های آمریکایی شخصیت‌های بزرگی از جمله سردار سلیمانی عزیز قهرمان ملی و بین المللی مبارزه با تروریسم و فردی که در تامین حداکثری امنیت کشور شخصاً تلاش کرد و همچنین همراهان و همکاران و همراهان شهیدش هستیم که جان خودشان را در این مسیر فدا کردند.

وی اظهار کرد: یاد و خاطره همه شهدای ایرانی عراقی و همه شهدای مقاومت را گرامی می دارم و تاکید می کنم که حتماً یکی از برنامه‌های اصلی ما در وزارت خارجه دولت سیزدهم پیگیری جدی حقوقی و بین المللی طرف هایی است که به نام دولت آمریکا آشکارا اقدام تروریستی علیه شهید قاسم سلیمانی انجام دادند.

وی افزود: حتی اگر دولت قبلی آمریکا چنین جنایتی مرتکب شده، دولت آمریکا باید پاسخگو باشد و عاملین و آمرین این اقدام تروریستی باید به سزای اعمالشان برسند. دولت آمریکا نمی تواند از این اقدام تروریستی فرار کند و باید پاسخگو باشد.

بیشتر بخوانید:

امیرعبداللهیان برای شرکت در نشست منطقه‌ای حمایت از عراق وارد بغداد شد

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه