English

حجت الاسلام آقاجانپور:

اقتدار دفاعی و نظامی ایران برای تهدید هیچ کشور و ملتی نیست

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار است، اقتدار دفاعی و نظامی ایران برای تهدید هیچ کشور و ملتی نیست. برای جلوگیری از تهدید و برای حفظ امنیت کشور است.

اقتدار دفاعی و نظامی ایران برای تهدید هیچ کشور و ملتی نیست

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام آقاجانپور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در پیامی به مناسبت روز صنعت دفاعی گفت: ۳۱ مرداد روز صنعت دفاعی کشور را به دانشمندان، فرهیختگان، مهندسین، متخصصین و کارکنان پرتلاش وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تبریک می‌گویم و دست و بازوی توانمند آنان را می‌بوسم.

وی افزود: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار است، اقتدار دفاعی و نظامی ایران برای تهدید هیچ کشور و ملتی نیست. برای جلوگیری از تهدید و برای حفظ امنیت کشور است.

وی همچنین تصریح کرد: باید قوی بشویم تا دشمن تهدید نکند، باید قوی بشویم تا نظام سلطه خواسته‌های نامشروع خود را به ما تحمیل نکند.

حجت الاسلام آقاجانپور افزود: وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به ملت شریف ایران اطمینان می‌دهد در اجرای اوامر ولی امر مسلمین امام خامنه ای عزیز، راه اقتدار را با قوت پیش خواهد برد، قدرت دفاعی و نظامی کشور به هیچ وجه قابل مذاکره و چانه زنی نیست.

وی در پایان گفت: سلام و درود خدا بر هزار شهید صنعت دفاعی کشور بویژه شهیدان چمران، نامجو، فکوری و دانشمند برجسته و ممتاز هسته‌ای و دفاعی کشور شهید محسن فخری زاده که در مسیر ارتقاء اقتدار دفاعی و نظامی کشور جان خود را فدای جانان نمودند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه