English

عباس زاده مشکینی در مخالفت با وزیر پیشنهادی ارتباطات:

وزیر پیشنهادی در حوزه ارتباطات تخصص ندارد

نماینده مشکین شهر در مجلس گفت: وزیر پیشنهادی در حوزه ارتباطات تخصص ندارند و تحصیل کرده کامپیوتر و آتی هستند در حالی که موضوع این وزارتخانه «ای سی تی» است.

 وزیر پیشنهادی در حوزه ارتباطات تخصص ندارد

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، محمود عباس‌ زاده مشکینی نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی در مخالفت با وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات خطاب اظهار داشت: این وزراتخانه یک وزارت زیربنایی است، یک شاهراهی را باز می‌کند که تمام وزراتخانه‌ها باید از آن مسیر عبور کنند.

وی تاکید کرد: طبیعتا ما باید برای این وزارتخانه به صورت اخص نیرویی را استفاده کنیم که واجد دو مولفه باشد؛ یک خواستن و دوم توانستن. ما در انگیزه وزیر پیشنهادی شکی نداریم، اما برای عنصر توانستن سنجه داریم. توانستن یعنی نیروی پیشنهادی تخصص و تجربه داشته باشد. شوربختانه باید اعلام کنم وزیر پیشنهادی در حوزه ارتباطات تخصص ندارند و تحصیل کرده کامپیوتر و آتی هستند در حالی که موضوع این وزارتخانه «ای سی تی» است. ۹۵ درصد ماموریت‌های این وزراتخانه زیر ساختی است.

 نماینده مجلس اظهارداشت: وزیر پیشنهادی سابقه یک روز کار اجرایی در حوزه ارتباطات را ندارد. وزیری که سوار کار نباشد نمی‌تواند موجب تحول و تغییر باشد. در این وزارتخانه به مقدار ۲۰ میلیارد دلار تجهیزات زیربنایی داریم، ما نباید با سرنوشت کشور شوخی کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه