English

عضو هیئت رئیسه مجلس:

مجلس به بحث سفرهای نجومی المپیک رسیدگی کند

سلیمی گفت: از هیات رئیسه میخواهم به بحث سفرهای نجومی این دوره از بازی های المپیک رسیدگی کند.

مجلس به بحث سفرهای نجومی المپیک رسیدگی کند

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، علیرضا سلیمی در جلسه علنی صبح امروز  مجلس شورای اسلامی  در تذکری اظهار داشت: روز گذشته موضوع حقوق های نجومی را در مجلس بررسی و تصویب کردیم، اما یک سلسله سفرهای نجومی هم وجود داشته که باید مجلس به آنها نیز ورود کرده و رسیدگی کند.

وی ادامه داد: در بازی های المپیک تنها 65 ورزشکار اعزام شدند در حالی که همراهان ورزشکاران 188 نفر بودند که بسیاری از آنها مربی و رئیس فدراسیون هم نبودند. به عنوان مثال در المپیک تابستانه رئیس فدراسیون اسکی با چه هدفی حضور داشته و یا اینکه وقتی تیم هندبال به این مسابقات اعزام نشده، رئیس فدراسیون هندبال برای انجام چه کاری به محل برگزاری مسابقات رفته است؟ همچنین روسای سابق فدراسیون های دو و میدانی و تنیس چرا به کشور میزبان بازی های المپیک اعزام شده اند؟ از طرفی وزیر ورزش و جوانان به چه منظور با خود بادیگارد به این کشور برده است؟ مگر تهدیدی در آن کشور برای وی وجود داشته است؟ از طرفی رئیس فدراسیون شنا تا دو هفته بعد از بازگشت ورزشکاران این رشته  با پول بیت المال در توکیو مانده و توکیوگردی کرده است.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بعد از اینکه مجلس به موضوع حقوق های نجومی ورود و تصویب کرده، لذا موضوع سفرهای نجومی نیز در مجلس مورد بررسی قرار گیرد.

وی اظهار کرد: ازهیات رئیسه درخواست دارم کمیسیون فرهنگی و فراکسیون ورزش دستور دهد این سفرهای نجومی را هم که در این دوره از بازی های المپیک صورت گرفته ، مورد بررسی قرار دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه