English

امیر نصیرزاده:

شهید لشکری مظهر صبر، تحمل و اراده قوی در مقابل تمام متعلقات مادی دنیوی است

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: شهید لشکری مظهر صبر، تحمل و اراده قوی در مقابل تمام متعلقات مادی دنیوی است.

شهید لشکری مظهر صبر، تحمل و اراده قوی در مقابل تمام متعلقات مادی دنیوی است

به گزارش خبرگزاری موج، امیر عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش صبح امروز ۱۹ مرداد ماه مصادف با سالروز شهادت امیر سرلشکر خلبان حسین لشکری، با حضور بر مزار شهدای نیروی هوایی ارتش در قطعه ۵۰ بهشت زهرا با اهدای گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ این شهید والامقام و شهدای نهاجا ادای احترام کرد.

وی در این مراسم ضمن تجدید بیعت با شهدای نیروی هوایی ارتش، گفت: مرداد ماه یادآور شهدای بسیار گرانقدری از نیروی هوایی ارتش همچون شهید لشکری، بابایی، آل اقا و شهید نوژه است که هرکدام به تنهایی الگو و اسوه بسیار ارزشمندی برای کارکنان این نیرو و برای جوانان کشور عزیزمان هستند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش افزود: جوانان ایران عزیز باید این شهدا را سرمشق، الگو و اسوه خود در کارها و زندگی قرار دهند و برای ساختن کشور و حفظ انقلاب تلاش کنند.

امیر نصیرزاده با بیان اینکه شهید لشکری مظهر صبر، تحمل و اراده قوی در مقابل تمام متعلقات مادی دنیوی است، اظهار داشت: این شهید گرانقدر ۱۸ سال اسارت در خاک دشمن را تحمل کرد اما به ارزش‌های انقلاب و به تعهدات خود در قبال کشورش پایبند بود و در مقابل کوهی از مشکلات و فشارهای دشمن هیچگاه خم نشد.

وی با اشاره به رشادت‌های شهید بابایی در طول دوران دفاع مقدس، گفت: همه جوانان ما شهید بابایی را می‌شناسند و می‌دانند که چه زحماتی را در طول سال‌های انقلاب و دفاع مقدس متحمل شد تا کشور اسلامی سربلند باشد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به شهدای خلبان گرانقدری چون شهید خلبان نوژه و آل اقا که در این ماه به شهادت رسیده‌اند خاطر نشان کرد: شهید نوژه یکی از نام آوران نیروی هوایی ارتش است و شهید آل اقا خلبان دلاوری است که پیکر پاکش در قعر آب‌های خلیج همیشه فارس همیشه جاودانه شده است.

امیر نصیرزاده در پایان با بیان اینکه شهدا برگردن ما حق دارند، تصریح کرد: امروز بر خودمان وظیفه دانستیم با حضور بر مزار این شهدا، به مقام شامخ این عزیزان ادای احترام کنیم که ان‌شاءلله یک نیرو و انگیزه قوی از این شهدا برای ادامه راه دریافت کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی