English

امیر حاتمی:

بی تردید روز خبرنگار، روز تجلیل از افسران جبهه جنگ نرم است

وزیر دفاع گفت: بی تردید روز خبرنگار، روز تجلیل از افسران جبهه جنگ نرم است که امنیت، توسعه و بالندگی جامعه ایران اسلامی را آرمان غایی خود قرار داده اند.

بی تردید روز خبرنگار، روز تجلیل از افسران جبهه جنگ نرم است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از وزارت دفاع، امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی با گرامیداشت ۱۷ مرداد ماه سالروز شهادت محمود صارمی، روز خبرنگار را به فعالان عرصه اطلاع رسانی به ویژه خبرنگاران حوزه دفاعی تبریک گفت.

در پیام تبریک امیر سرتیپ امیر حاتمی آمده است: خبر و اطلاع رسانی یکی از ضروری ترین ابزار بشری است که به صورت مستمر برای شکستن مرزهای جهل و نادانی و حضور در عرصه علم و آگاهی و رفع نیازهای حیاتی انسان باید تولید و منتشر شود.

در این میان خبرنگارانی با چشمانی تیزبین و دقیق و بیانی صادق و به دور از تکلف و تعلق، تحولات گوناگون اجتماعی، سیاسی و بین‌المللی را برای آگاهی بخشی جامعه با کوله باری از «تعهد»، «صداقت» و «امانت‌داری» روایت گری می کنند.

بی تردید روز خبرنگار، روز تجلیل از افسران جبهه جنگ نرم است که امنیت، توسعه و بالندگی جامعه ایران اسلامی را آرمان غایی خود قرار داده اند.

در این میان خبرنگاران و فعالان رسانه ای حوزه دفاعی کشور باری سترگ و مضاعف بر دوش می کشند چرا که در دو جبهه نرم و سخت برای اعتلای قدرت دفاعی و بازدارندگی کشور در برابر دشمن خارجی  دوشادوش همرزمان خود در عرصه صنعت دفاعی خالصانه همچون شهید شاهد عرصه خبر شهید محمود صارمی و همه کسانی که در این مسیر جان خود را تقدیم کردند، در حال جهاد و از خودگذشتگی اند.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره طلایه‌داران آسمانی این عرصه به ویژه شهید صارمی و خبرنگاران شهید نیروهای مسلح، روز خبرنگار را به جامعه رسانه‌ای تبریک گفته و از تلاش‌های صادقانه و خستگی‌ناپذیر آنان در عرصه اطلاع‌رسانی تقویت اقتدار صنعت دفاعی کشور به ویژه در طول چهارسال گذشته، کمال امتنان وقدردانی را دارم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

سرتیپ امیر حاتمی

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه