English

سلیمی در گفت وگو با خبرگزاری موج:

هرگونه قضاوت درمورد طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی پیش داوری است

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: هرگونه قضاوت در رابطه با طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی پیش داوری است چرا که هنوز اتفاق خاصی در اینباره نیفتاده است.

هرگونه قضاوت درمورد طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی پیش داوری است

حجت الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، با اشاره به طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی ، اظهار داشت: در حال حاضر چیزی در رابطه با این طرح تصویب نشده است.

وی گفت: نمایندگان مجلس در جلسه علنی روز چهارشنبه پذیرفتند تا این طرح در قالب اصل 85 قانون اساسی و در یک کمیسیون مشترک مورد بررسی و تصویب قرار گیرد.

این نماینده مجلس ادامه داد: هنوز اتفاق خاصی در رابطه با این طرح نیفتاده است لذا در کمیسیون ویژه در حال بررسی است.

*طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی ایراداتی دارد

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این طرح حتما پخته تر خواهدشد، اظهار کرد: قطعا این طرح ایراداتی دارد که باید مورد بررسی قرار گیرد.

سلیمی با بیان اینکه هرگونه قضاوت در رابطه با طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی  پیش داوری است، تصریح کرد: در حال حاضر هیچ نماینده ای و حتی رییس مجلس هم در رابطه با جزئیات این طرح اطلاعاتی ندارند.

وی در پاسخ به این سوال که اگر نمایندگان و رییس مجلس اطلاعاتی در مورد این طرح ندارند چرا پذیرفتند این طرح در قالب اصل  85 مورد تصویب قرار گیرد، افزود: به دلیل اینکه این طرح نیازمند تخصص های مختلفی جهت بررسی است به همین دلیل با اصل 85 شدنی آن موافقت شد.بنابراین هنوز  این طرح تصویب نشده است و تنها اجازه بررسی داده شده است.

عضو هیات رییسه مجلس خاطرنشان کرد: این طرح در فضایی کاملاً تخصصی و با حضور کارشناسان و صاحب‌نظران و ذی‌نفعان در این حوزه مورد بررسی قرار می‌گیرد .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه