English

نوروزی در گفتگو با خبرگزاری موج عنوان کرد:

گلستان محروم از کیت تشخیص کرونا/ کوتاهی دولت در تخصیص اعتبارات کرونا به استان گلستان

نماینده مردم گلستان در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت در حق این استان ظلم کرده و در تخصیص اعتبارات کرونا از صندوق توسعه ملی کوتاهی کرده است.

گلستان محروم از کیت تشخیص کرونا/ کوتاهی دولت در تخصیص اعتبارات کرونا به استان گلستان

رحمت الله نوروزی نماینده مردم گلستان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، با اشاره به اوضاع وخیم استان گلستان در اپیدمی کرونا، اظهار داشت: در استان ما نه تخت بیمارستان، نه کیت تشخیص و نه حتی سِرُم وجود دارد.

وی ادامه داد: مطابق آمارها وضعیت استان گلستان از قرمز هم فراتر رفته است.

نماینده مردم گلستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استان گلستان مغفول مانده است، افزود: دولت در حق این استان ظلم کرده و در تخصیص اعتبارات کرونا از صندوق توسعه ملی کوتاهی کرده است.

نوروزی افزود: با توجه به اینکه ستاد مقابله با کرونا اعلام کرده بود خودرو ها در صورت خروج از تهران و البرز جریمه و بازگردانده می شوند، اما تعداد سفرها در تعطیلی های اخیر به این استان بسیار بالا بوده و همین امر باعث شده آمار ابتلا به کرونا افزایش یابد.

عضو مجمع نمایندگان استان گلستان تصریح کرد: اگر سری به بیمارستان های استان بزنید خواهید دید که مردم در راهروهای بیمارستان خوابیده اند و تعداد ۷۰ بیمار کرونایی مرخص شده اند!

نوروزی در پایان با طرح این سوال که چرا در استان گلستان سِرُم پیدا نمیشود، خاطرنشان کرد: ما بزرگترین و قویترین کارخانه سِرُم سازی و داروسازی را در کشور داریم اما در حال حاضر شاهد کمبود داروها در این استان هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه