English

امیر حاتمی:

طرح صنعتی‌ سازی ساختمان کاملا بومی است

وزیر دفاع طرح«صنعتی‌سازی ساختمان» را کاملا بومی دانست و گفت: می‌توانیم این طرح را به هر تعدادی که در کشور مورد نیاز است تکثیر کنیم.

طرح صنعتی‌ سازی ساختمان کاملا بومی است

به گزارش خبرگزاری موج، امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح امروز دوشنبه در آئین افتتاح طرح تولید صنعتی مسکن که با حضور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاکدشت برگزار شد اظهار کرد: توقع است همانطور که وزارت دفاع با حرکت در لبه فناوری و تجهیز نیرو‌های مسلح مبتنی بر آخرین فناوری روز و با تلفیق این تجهیزات با توان نیرو‌های مسلح، از آرامش ملت ایران دفاع و آن را حفظ کرده، در حوزه مسکن نیز با رویکرد فناورانه وارد شود.

وی افزود: در حوزه تأمین مسکن، سرعت، قیمت تمام شده و کیفیت در حجم انبوه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و با این رویکرد و با مطالعه طرح‌های اجرا شده در دنیا و بومی سازی این صنعت، وزارت دفاع کار تولید مسکن را به صورت انبوه آغاز کرده است.

وزیر دفاع گفت: اجرای این طرح از شهریور ماه سال گذشته آغاز شده و تمامی مراحل آن بومی سازی شده و با در اختیار داشتن گواهینامه تأسیس، هرجای کشور که نیاز به این فناوری باشد، قابل اجرا با سرمایه گذاری نه چندان زیاد است.

وی افزود: در اجرای این طرح، از فناوری‌های روز و نیاز‌های کشور استفاده شده و تمامی مواد اولیه مورد نیاز در کشور تأمین می‌شود تا این صنعت تحریم ناپذیر شود.

حاتمی از تأمین آرامش، نگاه به ارزش‌های دینی، موضوع محرومیت و جاذبه بصری به عنوان ویژگی‌های این طرح یاد کرد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح گفت: فاز اول این طرح سالانه قادر به تولید ۶ هزار واحد است و به محض اعلام نیاز بخش‌های مختلف کشور، متناسب با نیاز نیرو‌های مسلح و دیگر افراد جامعه، این ظرفیت افزایش پیدا می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه