English

عزیزی در گفتگو با خبرگزاری موج:

رئیس جمهور ناکارآمدی خودش را به گردن بقیه ارکان نظام نیندازد

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور قطعاً نمی‌تواند ناکارآمدی خودش و تیم همراهش را به گردن بقیه ارکان نظام و به ویژه نمایندگان مجلس بیاندازد.

رئیس جمهور ناکارآمدی خودش را به گردن بقیه ارکان نظام نیندازد

ابراهیم عزیزی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، با اشاره به مسئله برجام ، اظهار داشت: شش سال از انعقاد توافق برجام گذشته و خوب است که رئیس جمهور، وزیر امور خارجه و دیگر متولیان کشور در بحث مذاکرات هسته‌ای، به مردم بگویند که برجام چه دستاوردی برای ایران داشته است.

رئیس کمیته امنیت مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما از برجام هیچ خیری ندیدیم بلکه آنچه امروز مشاهده می‌کنیم، آسیب‌ها و مشکلات زیادی است که برجام به کشورمان تحمیل کرد، ادامه داد:  برجام، به جز ضرر و زیان عایدی دیگری برای کشورمان نداشته است.

عزیزی در واکنش به اظهارات اخیر رئیس جمهور مبنی بر اینکه اگر قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها تصویب نشده بود، همه تحریم‌ها در اسفند ماه لغو می‌شد، تصریح کرد: از رئیس جمهور تقاضا داریم که به ملت ایران دروغ نگوید و سزاوار نیست که تا این حد خلاف واقع صحبت کند.

وی بیان کرد: از رئیس جمهور تقاضا می‌کنیم که در روزهای پایانی از عمر دولت تدبیر و امید ، تا این حد با کلمات بازی نکند و قطعاً نمی‌تواند ناکارآمدی خودش و تیم همراهش را به گردن بقیه ارکان نظام و به ویژه نمایندگان مجلس بیاندازد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر مجلس شورای اسلامی جلوی اقدامات فراقانونی و بر خلاف منافع ملی رئیس جمهور و دولتمردان را نگرفته بود، الان تمام منافع ملی و صنعت هسته‌ای ما به تاراج رفته بود.

عزیزی در پایان با اشاره به اقدامات دولت آینده، خاطرنشان کرد: یکی از آوارهایی که دولت آینده باید بردارد، این است که صنعت هسته‌ای را مجدداً و بر اساس منافع ملی، نوسازی و بازسازی کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه