English

امیر حیدری:

تمامی برنامه‌ های نزاجا برابر خواست و مطالبات فرمانده کل قوا انجام می‌ شود

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ولایت محوری یعنی تمام برنامه ها و طرح های «نزاجا» بر اساس خواست و مطالبات فرماندهی معظم کل قوا انجام شود.

تمامی برنامه‌ های نزاجا برابر خواست و مطالبات فرمانده کل قوا انجام می‌ شود

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نیروی زمینی ارتش، امیر کیومرث حیدری در یازدهمین جشنواره مالک اشتر که با حضور فرماندهان، نفرات برتر و خانواده های معظم شهدا و به همت دبیرخانه اشراف نزاجا در ستاد هوانیروز برگزار شد، گفت: اصول فرماندهی در نیروی زمینی ارتش بر سه اصل ولایت محوری، عدالت محوری و شایسته سالاری بنا شده است.

وی افزود: ولایت محوری یعنی تمام برنامه ها و طرح های «نزاجا» بر اساس خواست و مطالبات فرماندهی معظم کل قوا انجام شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه اشراف موجب می شود تا تمامی زوایای برنامه ها توسط فرمانده مورد ارزیابی قرار گیرد، تاکید کرد: امروز فرماندهی معظم کل قوا با نظری واسع و دید عمیق به کارهایی که در سطح نیروهای مسلح انجام می شود نگاه می کنند و کاملا اشراف دارند، تاکید ما در نیروی زمینی ارتش انجام کارهای بزرگ و برابر مطالبات معظم له است.

امیرحیدری اظهار داشت: ما مدیون رشادت های رزمندگان و شهدا هستیم، آنها ناظر بر اعمال ما هستند و ما باید از خدا بخواهیم که ما را در مسیر راه شهدا و ادامه دهنده آرمان های آنها قرار دهد.

همچنین در این مراسم امیر سرتیپ دوم سامانی جانشین اشراف فرماندهی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به عملکرد مطلوب نزاجا در برنامه در این نیرو، گفت: فرماندهی معظم کل قوا، نیروی انسانی را مقدم بر تجهیزات می دانند، و در این خصوص فرمودند: نیروی انسانی حتما مقدم است، نیروی انسانی بدون تجهیزات بالاخره می تواند تجهیزات را بدست بیاورد، پس نیروی انسانی بسیار مهم و مقدم است.

وی ادامه داد: برنامه ریزی، تدبیر و بکار گیری مقدورات با آموزش و هدایت موثر باید موجب تقویت و آمادگی رزمی و توان دفاعی شود.

امیر سرتیپ دوم سامانی تصریح کرد: اشراف از تدابیر نورانی مقام معظم رهبری است و باید تمامی کارها در نیروهای مسلح برابر منویات ایشان انجام شود.

گفتنی است، در این مراسم که به منظور تجدید میثاق فرماندهان و کارکنان هوانیروز ارتش با حضرت امام خمینی (ره) و روز هوانیروز برگزار شده بود از تمبری که به مناسبت این بیعت تاریخی با همکاری اداره پست جمهوری اسلامی ایران چاپ شده بود توسط فرمانده نیروی زمینی ارتش رونمایی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی