English

امیر حیدری:

انتقام سخت و غافلگیر کننده‌ای از رژیم منحوس صهیونیستی خواهیم گرفت

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امکان ندارد ما از خون شهدای عزیزمان بگذریم، ان شاالله انتقام سخت و غافلگیر کننده‌ای از رژیم منحوس صهیونیستی خواهیم گرفت.

انتقام سخت و غافلگیر کننده‌ای از رژیم منحوس صهیونیستی خواهیم گرفت

به گزارش خبرگزاری موج، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در هفتمین جشنواره ایمنی و پیشگیری امام هادی (ع) که در قالب طرح لبیک ۱۳ به صورت ویدئو کنفرانس در یگان‌های تابعه نیروی زمینی ارتش برگزار شد، گفت: غفلت، عادی‌ نگاری و سهل ‌انگاری موجب فرصت دادن به دشمن است.

وی با اشاره به اقدام تروریستی ترور دانشمند هسته‌ای شهید محسن فخری‌زاده،تصریح کرد: رژیم صهیونیستی بداند با این کار احمقانه، تمام انسان‌های شرافتمند و آزاده دنیا را دشمن خود کرده است و تک، تک این انسان‌ها خواستار انتقام سخت بابت این خون‌های به ناحق ریخته شده هستند، لذا امکان ندارد ما از خون شهدای عزیزمان بگذریم. ان شاالله انتقام سخت و غافلگیر کننده‌ای از رژیم منحوس صهیونیستی خواهیم گرفت.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اهمیت بازرسی و ایمنی در یگان‌های تابعه نیروهای مسلح،افزود: علم و تجربه در زمینه بازرسی و ایمنی به کمک نزاجا آمده است بگونه‌ای که ریشه حوادث به صورت علمی بررسی شده و دلایل اصلی بروز حادثه به طور عالمانه مورد تحقیق قرار گرفته است.

امیر حیدری تاکید کرد: در بعد ایمنی دریافتیم که ساختار ایمنی باید باز طراحی شود به همین دلیل در گستره نیروی‌زمینی دامنه ساختار بازرسی گسترش یافته است.

وی تصریح کرد: رساله عملیه بازرسی نیروی زمینی ارتش به عنوان کتاب قانون و مرجع نیروهای مسلح مطرح است، از برکات این قانونمندی، پیشگیری از ده‌ها اتفاق و حادثه آسیب‌رسان به کارکنان و ادوات رزمی در یگان‌ها بوده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در پایان گفت: اگر ایمنی و اصول پیشگیرانه در کارها جریان داشته باشد حادثه‌ای در یگان ‌ها اتفاق نمی‌افتد و یا اگر اتفاق بیفتد دامنه خسارت کمتری دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی