English

راه اندازی سامانه معرفی مدیران دولت به رئیس جمهور منتخب

سید ابراهیم رئیسی سامانه ای را برای مشارکت مردم در معرفی اعضا و مدیران دولت سیزدهم معرفی کرد.

راه اندازی سامانه معرفی مدیران دولت به رئیس جمهور منتخب

به گزارش خبرگزاری موج، سید ابراهیم رئیسی سامانه ای را برای مشارکت مردم در معرفی اعضا و مدیران دولت سیزدهم معرفی کرد در این سامانه که با عنوان " یاران رئیسی " راه اندازی شده ، از همه نخبگان، فرهیختگان، گروه ها، احزاب، تشکل ها و آحاد مردم دعوت شده تا چنانچه فردی را در تراز دولت مردمی می شناسند نسبت به معرفی وی اقدام کنند.

"کارآمدی"، " فسادستیزی"، " روحیه انقلابی" و "مردمی بودن" از جمله ویژگی هایی است که رئیس جمهوری منتخب بر آنها تاکید کرده است.

آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی در معرفی این سامانه خطاب به مردم و نخبگان آورده است : با حمد و ثنای الهی و ضمن تشکر و قدردانی مجدد از یکایک ملت بزرگ ایران جهت خلق حماسه باشکوه انتخابات ریاست جمهوری و حسن اعتماد به این بنده خدا و خادم مردم، آنگونه که قبلا نیز بیان کردم اعضای دولت و همکاران بنده بر مبنای شایسته سالاری و براساس شاخص هایی نظیر "کارآمدی"، " فسادستیزی"، " روحیه انقلابی" و "مردمی بودن" انتخاب خواهند شد.

ازآنجا که عمیقا بر این باورم "هرجا زمینه مشارکت مردم در تصمیم سازی ها و تصمیم گیری ها فراهم شود نرخ موفقیت بالاتر می رود"، و همانگونه که وعده داده بودم سامانه ای جهت مشارکت مردم در معرفی اعضای دولت آماده شده است.

از همه نخبگان، فرهیختگان، گروه ها، احزاب، تشکل ها و آحاد مردم تقاضا دارم چنانچه فردی با شاخص های فوق الذکر و در تراز دولت مردمی می شناسند نسبت به معرفی وی در سامانه اقدام نمایند.

امیدوارم به لطف و مدد خداوند متعال و پشتوانه مردم تمام ظرفیت های دولت را برای ایجاد نهضت بزرگ خدمت به ایرانیان عزیز به کار بندم.

این سامانه با آدرس https://yaran.raisi.ir/managers  در دسترس عموم مردم قرار گرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • اسماعیل کده

    سلام همش دروغ بود

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی