English

قاضی زاده هاشمی:

لیست بلند بالایی برای بازار سرمایه در نظر گرفتم/ پزشکم و دنبال جراحی هستم، نه بگیر و ببند

نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت: لیست بلند بالایی برای بازار سرمایه در نظر گرفتم که باید به سرعت انجام شود و اقدامات جدی نیاز دارد.

لیست بلند بالایی برای بازار سرمایه در نظر گرفتم/ پزشکم و دنبال جراحی هستم، نه بگیر و ببند

به گزارش خبرگزاری موج، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری در نشست با فعالان بازار سرمایه گفت: با تمام پرونده‌های مالی تا اینجا به این صورت رو به رو بودیم که وقتی مردم دچار مشکل می‌شدند، کسانی که تا آن روز مردم را تشویق می‌کردند کنار می‌روند و عده دیگری برای جمع کردن ماجرا وارد می‌شوند.

قاضی زاده افزود: سیاستگذاری بد و عدم به روزرسانی سیاست‌ها مجموعه دلایلی است که باعث بوجود آمدن این مشکلات می‌شود و این مشکلات به این خاطر است که به صورت علمی و کارشناسی به مسئله پرداخته نمی‌شود؛ مشکل این نیست که این تصمیمات چطور گرفته می‌شود، باید حکمرانی و روش اداره کشور را عوض کنیم.

وی ادامه داد: در کشور ۴ بازار داریم که سه تا از آن‌ها با ناظر و یکی از آن‌ها به صورت مستقل اداره می‌شوند در صورتی که فرماندهی مالی کشور باید از یک نقطه انجام شود.

نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: باید تکلیف خود را با بانک‌ها روشن کنیم که مالکیت مسئله تاثیرگذاری در این موضوع است؛ این موضوع در بانک مرکزی و بیمه‌های تجاری هم صدق می‌کند؛ چیزی که ما دنبال آن هستیم، اصلاح این امور است.

قاضی زاده هاشمی تصریح کرد: مدلی که ما خلق کردیم، لایه بندی حاکمیت به معنی جداسازی ذی‌نفعان برای پاسخگویی به مردم است که هم خود کنترلی صورت می‌گیرد و هم بدنه دولت سبک می‌شود.

وی ادامه داد: قصد داریم دولت را در جایگاه فرماندهی ببریم و با تغییراتی، دولت را در جایگاه مدیریت دستگاه‌های زیرمجموعه خود قرار دهیم.

قاضی زاده هاشمی افزود: لیست بلند بالایی برای بازار سرمایه در نظر گرفتم که باید به سرعت انجام شود و اقدامات جدی نیاز دارد.

نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به برخی انتقادات گفت: من پزشکم و دنبال جراحی هستم، نه بگیر و ببند.

وی ادامه داد: باید به سمت یک بازار رقابتی در داخل برویم و توسعه بازار را در منطقه اجرا کنیم که به مدیریت و قانونگذاری از سمت مجلس نیاز دارد.

قاضی زاده هاشمی پایان گفت: در کل نظام تولید و بازار، دولت سه جا بیشتر نباید دخالت کند؛ پشتیبانی از کالا‌های استراتژیک با استفاده از نرخ تضمینی، یارانه بیمه‌ای و تعرفه‌ها برای حمایت از تولید داخل، محل‌هایی است که نیاز به حضور دولت دارد و در بقیه بخش‌ها نیازی به حضور دولت وجود ندارد و حضورش در حد نظارتی کفایت می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه